Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by R|ppeR

Hvis det er win Xp du har så veit jeg hva du må gjøre, har hatt samma feiln selv!

gå inn på kontrolpanel, så går du på administrative verktøy , så går du på komponenttjenester, deretter trykker du på tjenester i konsolroten(menyen på venstre siden).

da får du opp en haug med mye rare navn på mye rart, bla deg nedover til du finner Remote Procedure Control (RPC), åsså tar du å høyreklikker på den, trykker egenskaper og deretter gjenoppretting

og velger "ikke gjør noe" i alle ruten der du kan velge noe!

Håper dette hjelper:D :D

Hehe.. Vil si du bare utsetter problemet med å gjøre det der men..

Ville lagt inn en ordentlig virusscan jeg.. Gå på windowsupdate og last ned alle kritiske downloads. :D

RIPPER : Hva med å bare høyreklikke på min datamaskin og velge behandle??

FIN BIL! Ville heller valgt litt mer speilaktig film i rutene enn sort.. det er litt harr og oppbrukt.. min mening. Også ville jeg hatt en svak film på rutene på dørene foran og. Det er lov.

Senk den veeeldig! Hva med skinnseter?

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

FIN BIL! Ville heller valgt litt mer speilaktig film i rutene enn sort.. det er litt harr og oppbrukt.. min mening. Også ville jeg hatt en svak film på rutene på dørene foran og. Det er lov.

Senk den veeeldig! Hva med skinnseter?

Speiltona ruter er HARRY! Lettona sorte er pent. Og nei, det er ikke lov å ha NOENTING På frontrutene her i Norge. Det er diskutert før her på forumet.

Skinn er bra.. og 9x16 :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Speiltona ruter er HARRY! Lettona sorte er pent. Og nei, det er ikke lov å ha NOENTING På frontrutene her i Norge. Det er diskutert før her på forumet.

Skinn er bra.. og 9x16 :)

Speiltona er perfekt .. Gå til Holms bilpelie og få speiltona ruter i bilensfarge.. det er så sinnsykt fint! Har mange bilder med biler som har det hvis du vil se.. Mange A4.. BMW MB etc. det er jævlig fint! Jeg mener ikke helt shiny blendende speilrefleks.. det er HARRY... Men en litt fargeskjær i det.. det er så absolutt finest!

Du får godkjent film på frontrutene hos Holts bilpeie.. Kjenner flere som har det. Om det er lov eller ikke skal jeg ikke si for sikkert. Men han jeg kjenner har vært på eu godkjenning på biltilsynet og vært på naf.. det sa de ingenting.

Så så strengt er det vel kanskje ikke..

Men såklart.. Helt sort foran får jo politi til å reagere..

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

Speiltona er perfekt .. Gå til Holms bilpelie og få speiltona ruter i bilensfarge.. det er så sinnsykt fint! Har mange bilder med biler som har det hvis du vil se.. Mange A4.. BMW MB etc. det er jævlig fint! Jeg mener ikke helt shiny blendende speilrefleks.. det er HARRY... Men en litt fargeskjær i det.. det er så absolutt finest!

Du får godkjent film på frontrutene hos Holts bilpeie.. Kjenner flere som har det. Om det er lov eller ikke skal jeg ikke si for sikkert. Men han jeg kjenner har vært på eu godkjenning på biltilsynet og vært på naf.. det sa de ingenting.

Så så strengt er det vel kanskje ikke..

Men såklart.. Helt sort foran får jo politi til å reagere..

Har du bilde av en sort E34 med dette?

Holms/Holts bilpleie? Smelter dem film på rutene dine altså? Sånn at du ikke ser at det er film? Det ser ut som det er glasset som er tonet... Da lar biltilsynet og politiet det gå videre. Hvertfall her oppe, så det blir mitt valg om jeg skal tone rutene.. Det får bare koste det det koster :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Har du bilde av en sort E34 med dette?

Holms/Holts bilpleie? Smelter dem film på rutene dine altså? Sånn at du ikke ser at det er film? Det ser ut som det er glasset som er tonet... Da lar biltilsynet og politiet det gå videre. Hvertfall her oppe, så det blir mitt valg om jeg skal tone rutene.. Det får bare koste det det koster :)

Mulig jeg kan oppdrive et bilde av en sånn E34 ja.

Holms Bilpleie ja. Holt . er jo P.Holt . Dekkleverandør.

De smelter på filmen ja.. Er mye forskjellig metoder for det der. men det ser hvertfall sinnsykt pent ut! Tror det blir 4-5000kr for alle rutene ..er ikke helt sikker da men.

Men det er hvertfall det beste valget å gjøre.

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snusa meg inn på photobucket.com å fant ut at det funka jo glimrende, så her kommer noen bilder av bilen!

Tok dem i hagen i helga..

golfpnett.jpg

golfpnett2.jpg

golfpnett3.jpg

golfpnett4.jpg

golfpnett5.jpg

golfpnett6.jpg

golfpnett7.jpg

golfpnett8.jpg

Å til slutt et lite kunstnerisk innslag:)

Honnør til photobucket.com ! Å for den som tipset meg om det:)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har æ brukt litt tid på å lese de til nå 41 sien! (har jo tatt helt av!!) :D:D:D Det ble en fin golf2, godt jobba! :D Få skifta felga, dørhåndtak, baklykten, speil, fjerna "rånestripa" og kutta ned skauen under speile så blir den clean og stilfullt gjennomført ;)

+ Ford Focus 1.6 99 5-d

x Vespa 50s 1981

x - Golf 1 GTI

http://www.mikaeljohansen.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten si det igjen...

Jeg synes det er SYND at folk skal ødelegge fine biler ved å putte alt mulig dritt (Wunderbaum) i dette tilfellet i speilet, annet jall i sidevinduer, bakvinduer osv...

Men ellers er det jo en fin Golf... synes bare det ødelegger veldig mye, og øker harry-faktoren med 80%

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Må nesten si det igjen...

Jeg synes det er SYND at folk skal ødelegge fine biler ved å putte alt mulig dritt (Wunderbaum) i dette tilfellet i speilet, annet jall i sidevinduer, bakvinduer osv...

enig... :cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Råne "stripa" er borte.. ! :)

Man må jo ha wunderbaum, men man trenger kanskje ikke å ha dem rundt speilet.. jeg har ikke noe annet dall rundt om kring på bilen, ingen klistremerker og slikt...

Somsagt så er 90 dører med enten DTM eller M3 speil nr. 1 på prioriterings lista, nye lykter er jo på vei så..

Jaudagauda

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider