Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Hvorfor må man ha wunderbaum?

Om du syns det lukter godt, det er greit, men de kan vel ligge under sete, i hanskerommet etc.

Og når du blander sammen lukt fra 10? 20? forskjellig stykker så kan jeg ikke tenke meg at det lukter noe annet enn spy og oppkast.

Rett og slett utrolig harry... i mine øyne. Men hver sin smak.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. nei, det lukter godt ! får stadig vekk kommentarer "oj så godt det lukta her".

Det er jo essensielt at bilen ellers er tørr i dørken å alt sånn at at det ikke stinker råttent inni! Tørt å fint å god lukt & rent & pent.

Jonte, sikker på at de KUN er limt? Hva er det jeg har hørt om at man må sveise noen hull til side lista når man setter på 90 dører?

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Jonte, sikker på at de KUN er limt? Hva er det jeg har hørt om at man må sveise noen hull til side lista når man setter på 90 dører?

På Golf 2 før 88-dørene kom er sidelistene limt på. Etter 88-døra kom på, blei denne montert med klips. Da er det hull i bakskjermer, dører og forskjermer for å få montert lista.

Derfor må du sveise igjen disse hullene på 88-dørene om du skal montere dem uten sidelister!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Heihei ! :)

Fikk lyktene fra Autospar på fredagen, ble veldig fornøyd jeg, har ikke fått dem på bilen enda pga. ikke hatt tid, men håper på å montere dem på mandag, vært på jobb i hele dag å skal i konfirmasjons dritt i morgen så:(

Slik ser lyktene ut..

lykter.jpg

lykter2.jpg

Jeg skal selge de gamle baklytkene mine till en kar for 400kr, og for de 400kr skal jeg kjøpe slike 100W H4 "plasma glow" pærer, den helt nye "oppfinnelsen" :) De lyser sinnsykt skarpt/blått, ikke slikt som hella sine "blue vision" (eller hva det nå heter) , men skikkelig blått/skarpt ca. som exenon, det blir bra:)

I går tok jeg va skiltplata bake, for å få det litt ryddigere, tok den bare av, polerte skiltgropen, tusjet over tallene på skiltet med sprittusj og så satte jeg det på igjen..

Når det gjeler frontlyktene så blir jeg vell pent nødt til å ta av grillen for å få skiftet dem.. ?

Og hvis jeg skal få festet grillen like bra som den er festet nå så må jeg av med frontfangeren for å komme til.. noen som har noen formeninger om dette?. Min grill er mest stripset fast..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har blitt jævla fin denne golfen din kimojaja....likte lyktene veldig godt, akkurat samme frontlyktene som eg har til min og akkurat samme baklyktene som eg skal ha :D

Originally posted by Jonte

På Golf 2 før 88-dørene kom er sidelistene limt på. Etter 88-døra kom på, blei denne montert med klips. Da er det hull i bakskjermer, dører og forskjermer for å få montert lista.

Derfor må du sveise igjen disse hullene på 88-dørene om du skal montere dem uten sidelister!

riktig, men du kan bare lime på ei plate på baksida og sparkle over klips-hullet.....er litt enklere det visst man ikkje kan å sveise eller ikkje tilgang på sveise utstyr........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg lest igjennom alle sidene. tror jeg brukte over 4 timer :p Slo meg når jeg så det bilde av deg når du vrengte deg baki bilen uten vindu at du va han Dj mongoriders kisn :p fant ut at det stemte når jeg leste videre ja ;)

Pen bil. Synes det er så pent å se eldre biler i så fin stand. Gleder meg til å se den med de nye lyktene. Blir sikkert lekkert! keep up the good work ;)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hyggelige kommentarer fra Xplod , bjirn & vwgolf2gti16v:) Det varmer :)

Nå har jeg byttet lykter, ble kjempefornøyd jeg! Gikk igang i går kveld i 10 tida, holdt på til i halv 1 tida, så det gikk jo ganske greit, jeg tok ikke av fangeren hehe:) Grillen var mye lettere å få på plass nå, ettersom den har fått litt mere "bøy" siden den har stått på en stund..

Her er noen bilder..

underveis.jpg

Så var golfen uten grill igjen:)

moped.jpg

Sjefen skjøl på mopeden hehhe:)

etterpa.jpg

etterpa2.jpg

Så var jeg ferdig..

bak.jpg

bak2.jpg

Jeg syns det ble bedre enn det var, syns de gamle baklyktene var litt mer typisk rånete/glorete..

Her er forresten et bilde av golfen & golfen til ei veninne, snakk om fornuftig jente !! :) Her har den de gamle lyktene da..

golfs.jpg

Vellvell dett var dett ! Skal få tatt noen bedre bilder når det blir bra vær ! jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider