Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

bruttern ble tatt for soting av framrutene. Han skal på bil tilsynet snart på vising. På fårje bil fikk han 500 kr pr. rute som var ulovelig sotet.

Lurer på en ting jeg.

Er det vanskelig å montere el. vindu på en golf 2 Gti 16v 86 modell? Er det mye arbeid? Og hvor mye vil det sånn ca. koste?

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, interesant spørsmål proto.

Må man ha 90 dører for å gjøre det, eller?

Nå sitter jeg her og er temmelig forbanna, de jævla instrument skivene har ikke kommet enda, selv om jeg skulle hatt dem i forrige uke. Satans powerzone altså...

Får vell gå ut å legge toppstripe da...

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by proto

bruttern ble tatt for soting av framrutene. Han skal på bil tilsynet snart på vising. På fårje bil fikk han 500 kr pr. rute som var ulovelig sotet.

Lurer på en ting jeg.

Er det vanskelig å montere el. vindu på en golf 2 Gti 16v 86 modell? Er det mye arbeid? Og hvor mye vil det sånn ca. koste?

det du trenger er en ny midt konsol med høla til el vinduer.

og så tar du og kjøper et sett med el vinduer enten til delte ruter eller hele ruter. kommer an på bilen din. jeg kjøpte til min 90 mod. settet kostet 1500 kr.

da fulgte det med ledingsnett, brytere og gummimoffer (i døra) alt man trenger.

midt konsoll kostet 400 kr hos bildelesenteret i lier.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. toppstriper, hvor kan man få tak i en der det står f.eks Pioneer? Syns det er litt tøft...

Jeg vil ha skrift på min (den gang jeg får kjøpt meg en Golf), men jeg lurer litt på hva det skal stå. Hva syns dere er tøft at det står på den?

Vanskelig å sette på eller?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Ang. toppstriper, hvor kan man få tak i en der det står f.eks Pioneer? Syns det er litt tøft...

Jeg vil ha skrift på min (den gang jeg får kjøpt meg en Golf), men jeg lurer litt på hva det skal stå. Hva syns dere er tøft at det står på den?

Skal du først være så rånete at du skal ha skrift på toppstripen, må du jo nesten ha VW-Motorsport da :D Eller kanskje ikke....

Personlig liker jeg toppstripene best uten tekst..

Det letteste er vel kanskje å legge en vanlig toppstripe, og så legge på den teksten du vil ha over. Du kan bare snakke med noen som forhandler Pioneer om klistremerke. Om de ikke vil gi deg, kan du spørre pioneer norge. Vennlige folk som sitter der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. tekst på striper

Skal du legge tekst som brer seg et stykke over stripa, må det tas hensyn til at ruta ofte er buet, dvs. at teksten kan bue på stripa, noe som ikke vil se fint ut.

Jeg har ikke noen erfaring med det med tekst på stripe, men jeg ser for meg at teksten må settes på stripa før den limes på bilen, hvis resultatet skal bli optimalt.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det først skulle stått Pioneer, så hadde nok det vært hvis jeg hadde hatt no Pioneer greier.

Anyway, Pioneer var et eksempel... tenkte mer på noe i den duren du nevnte med VW Motorsport. Så man fikk no Peugeot Racing, og flere bilmerker, så kanskje man får VW Racing også?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar til et firma som heter J&R Partner i Harstad når jeg skal ha toppstriper eller merker. Det er bare vanlig folie som de skjærer av en rull:)

Fikk laga "205 Racing" til å ha i bakruta på søstra mi sin 205, det ble bra.

Personlig mener jeg at det er ganske så harry og kjøre rundt med fks. "bilmerke Motorsport". Kun folk som vet hva motorsport er, burde hatt slike! :) Det er nå min mening da,men selvfølgelig syns jeg også det er litt tøft med skrift, men motorsport er oppbrukt.

Finn på noe eget, da er det mye kulere.

Ellers så sitter jeg er og er ganske så utrolig forbanna, ble ikke skiver på meg i dag heller, så nå skal jeg ringe powerzone.

BRB.

"Vi får ny forsendelse fra D&W i morgen, og da håper jeg virkelig at de er med", det håper jeg og :).

Sitter her og vurderer om jeg skal lakke noe inni bilen eller ikke?

Hva mener dere om dette?. Interiøret mitt er ganske fint og helt strøkent, så jeg lurte på om det ikke var greit nok? . Blir jo bra forskjell når jeg får på rattet,pedalene, putene og metall mattene, men jeg syns jo det er litt fancy med sølvgråe rammer rundt slusene osv.

Noen som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider