Gå til innhold

Kjipt for Volvo

Ranger emnet


dezvipe

Anbefalte innlegg

Håper han taper saken, så kan han sitte der og gremme seg over de penga han gikk glipp av..........

 

I second that!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod jo også at Volvo ikke fikk sette inn sine egne eksperter i vitneboksen?? Hvorfor de ikke fikk det fikk jeg ikke helt med meg.

 

Da kan jeg jo i teorien altså kjøpe meg en Seat Leon (siden jeg leste at de skal legge ned kontoret sitt i Norge), velte den i hundre-og-helvete i en sving, saksøke Seat for 300 mill. fordi airbagen i rattet ikke løste ut, og nekte dem å komme med sine eksperter til Norge fordi de ikke har kontor her?

 

Men nå hadde jo aldri det norske rettsystemet latt meg komme gjennom med slike krav da... :rolleyes:

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han karen der skulle fått skikkelig juling! For en dust!

 

Folk er helt gale når det gjelder å klage på ting.

 

Jobber i sykkelsjappe og krangler daglig med dumme folk, sånn som han der. (bare at de ikke skal saksøke oss for 320mill da)

Skal ha reklamasjon på sykkelen fordi de tryna utfor en to meter høy kant og bøyde hjulet.

Dumme dumme folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han karen der skulle fått skikkelig juling! For en dust!

 

Folk er helt gale når det gjelder å klage på ting.

 

Jobber i sykkelsjappe og krangler daglig med dumme folk, sånn som han der. (bare at de ikke skal saksøke oss for 320mill da)

Skal ha reklamasjon på sykkelen fordi de tryna utfor en to meter høy kant og bøyde hjulet.

Dumme dumme folk!

 

off topic men:

Hihi, en kamerat jobber i butikk som selger og reparerer mobiltelefoner. Enuff said liksom. kommer jo folk og skal ha gratis reperasjon på sine 4 og et halvt år gamle mobiltelefoner fordi de har sett det på tv. Gjerne etter at de har dyppa'an i dass ellerno sånt. hører stadig om ville folk der.. En annen klassiker er alle idiotene som kjøper en telefon som er ALTFOR avansert for dem, de skjønner NADA, kommer til butikken og sier den ikke funker. Telefonen funker da perfekt.. er bare eiern som ikke klarer eller ikke gidder å sette seg inn i funksjonene..:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er folk når det gjelder sykler også.

Her om dagen fikk vi et brev fra en sint kunde som hadde kjøpt en sykkel i 2002.

Han mente at detta var en drittsykkel.

Setet hans hadde gått i stykker og eikene i hjula røyk veldig ofte.

Han skrev at hvis han ikke fikk nye hjul og nytt sete innen to uker skulle han ta opp detta med forbrukerrådet osv....

Det er jo ikke noe rart at ting går til hælvete hvis man ikke tar vare på det.

Folk er gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår