subarualfen Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hallo, eg bestilte deler til bilen min hos mekonomen! menn bremse skivene og bremse klossene var feil. skiva bygde for mye sp den blir ligende borti bremse skjoldet og remse klossa var altfor små! menn deler numeret stemmer med dem det står at det skall være til min bil. er det noen som har vert ute for lignende tilfeller? trenger svar fort!!! takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 veit ikke helt åssen det er med delenr da men! er jo veldig ofte at det er fler typer som passer til samme bil!(karroseri) kommer ann på motor str osv.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 ofte veldig mye surr med delenr... oppga du registreringsnummer på bilen når du kjøpte delene? det aller beste er uansett og ta med de gamle delene i butikken og sammenligne.... Jeg har iallefall merka at mitsubishi har mye surr med sine delenummer. Vet ikke hvordan det er med subaru men... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg