VCE Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 det du hadde av gummi, var det mellom motor og feste, eller mellom feste og travers? for å være ærlig, så så jeg det ikke på bildet... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Slik ser motorfestet ut og er mellom blokka og den egenlagde konsollen ned til traversen. Viser dårlig det bildet også men er det eneste jeg kan vise til uten å kjøre avsted til verkstedet og ta nye bilder av innfestingen min Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 gummien du snakka om er mellom denne og motorblokk? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Prøver igjen :) 1 er festene til blokka (flat plate) 2 er festet mot "travers-festet" (som et u-jern) 3 er gummien mellom disse to delene Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg