shm Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 http://www.sos-stockholm.se/forum/showthread.php?t=153 Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 SÅNN skulle jeg likt å se gå igjennom i goda gamla Nårje. Hadde vel blitt lagt i jern og fått bilen beslaglagt. Sikkert fler enn meg som har vært på tanken. Jeg hadde aldri i verden turt skrive P U R K på siden, men hva med å kopiere layout og farger? Skrive f.eks B U D B I L der det står politi ellers. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 For et par år siden så jeg en gammel hvit volvo (360?) i Oslo som hadde politi-striper og så sto det PÅLITI på den.. Desverre hadde han skrapet bort ITI, så det sto bare PÅL, men du kunne se hvor resten av bokstavene hadde vært :) Festlig bil, men har desverre ikke bilde.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Tror denne ha vært oppe før, men ler like mye hver gang :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 tenkte å dekorere sierran min i reflex å skrive POLITO eller POLINI+1 erller nå annet som ligna , men feiga ut , ( dyrt som f*** med reflex merker å da ) Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Så en gammel sort og hvit amcar for to eller tre år siden under "hot august nights"-amcararrangementet i Tr.Heim som var lakka om til amerikansk politibil-look! Det var en stor stjerne på begge framdører, og under sto det "county sheriff". Skikkelig 70-talls route 66 highway patrol lookalike! Den er pr. dags dato en av de råeste amcarene jeg noen gang har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Så en gammel sort og hvit amcar for to eller tre år siden under "hot august nights"-amcararrangementet i Tr.Heim som var lakka om til amerikansk politibil-look! Det var en stor stjerne på begge framdører, og under sto det "county sheriff". Skikkelig 70-talls route 66 highway patrol lookalike! Den er pr. dags dato en av de råeste amcarene jeg noen gang har sett! Har sett den jeg også. Har sett den stått, når man kjøærer av fosenferga og mot heimdal, litt før man kommer til heimdal.(tror det er heimdal det heter der,eller lade) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Har lyst på en hvit 242 dekorert likt som nye snutebiler og skrive tyv istede for politi på sia :D Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Har lyst på en hvit 242 dekorert likt som nye snutebiler og skrive tyv istede for politi på sia :D det hadde vært litt tøft :roll: Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Kjøp deg en Audi stv og skriv Røver på sida Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Så en gammel sort og hvit amcar for to eller tre år siden under "hot august nights"-amcararrangementet i Tr.Heim som var lakka om til amerikansk politibil-look! Det var en stor stjerne på begge framdører, og under sto det "county sheriff". Skikkelig 70-talls route 66 highway patrol lookalike! Den er pr. dags dato en av de råeste amcarene jeg noen gang har sett! Gikk i hommelvik før den :) Skal fean meg Kjøpe meg ett Vrak å Skrive SNUT,PURK,Poli10 å alt :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg