Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hei! Tenkte jeg ville legge ut noen modder, er noen av de første. Org (første jeg laga) Shoppa Org (andre jeg laga) Org Shoppa Kommer med flere etterhvert, vil bare hvise "fremskritt" :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Veldig få forskjeller på før og etter bildene dine, men det som er jort er vell ganske så bra til å vere av de første... Men tror ikke felgenne på volvon tåler marka kjøring, er jo helt skeive ;) Om ikke det er hjulopphenget :p Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 forran? Justert camber-vinkelen til maks, så den tar orntli i svinga.. også har han svingt litt på rattet.. (Vi sier det slik iaffal :P ) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsjoh Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Du har ikke gjort veldig mye med moddene Siter -Matsjoh- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg