norwegianslaur Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hvor mye betaler folk i forsikring for lancia deltaene sine?? Og da må jeg jo naturligvis vite hvor gammel dere er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hvor mye betaler folk i forsikring for lancia deltaene sine??Og da må jeg jo naturligvis vite hvor gammel dere er. :) Hjelper det deg noe å vite det? Du må ta en ringerunde til de forskjellige selskapene, det er kun de som har fasiten. Om andre her betaler 2 eller 20 tusen spiller liksom så liten rolle.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 har akkurat gått gjennom dette med en annen bil og det beste er og bare ringe rundt.....virker som det går på dagsformen til selgeren og trynefaktor.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 du behøver ikke å ringe Sparebank 1 forsikring iallefall, der er den rødmerket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale/mgb Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 betalte 4000 på min 92 evo jeg. men bare 5000 i kjørelengde da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg