oWo Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hm..... Har tenkt litt på det etter jeg leste hva Polo Classic skrev. Det var jo ikke akkurat gode nyheter. Noen tips på hvordan jeg skal gå frem med dette? Bare konfrontere selger med dette og spørre om han G-laderen er blitt "skikkelig" overhalt, og spøre om han har kviteringene på dette? Eller... ? Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 kan jo hende den er overhalt da? selvom de bare kjøpte simringer av polo classic kan dem jo ha overhalt den helt? men ja..burdte jo høre med dem, har på følelsen at mange slurver med overhallinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 passat håndtakene passer ikke...! da ma man isåfall bygge om "armen" på håndtaket... grunnen er at døra på passat er tykkere eller smalere enn corrado... Om det er passasjer siden som har gått anbefaler jeg å kjøpe et til corrado uten sentrallås, (låser jo sjeldent eller aldri opp der allikevel)... kostet 650 tror jeg, så det er halve prisen av det som er for sentrallås... Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Kan jo å kjøpe inn et forsterket ledd fra ebay i tyskland for eksempel, slipper å tenke noe mer på det;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 hehe, hvis det satt passathåndtak der fra før av, så er det jo ikke noe stress. da har de skiftet dørlåsekassen allerede. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 hehe, hvis det satt passathåndtak der fra før av, så er det jo ikke noe stress. da har de skiftet dørlåsekassen allerede. var det ikke så at det ikke virket da? Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 det er håndtaket, ikke låsekassen. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg er ikke sikker på om det er passat eller corradohåndtak. Men selgeren sa at det ikke var orginale håndtak. Det som er feil med håndtaket på passasjersiden var visst det at en eller annen arm i støpejern var brukket. Hentet førersetet ifra møbeltrekkern i dag. :) Det var no helt annet å kjøre i. Han hadde funnet ut at en av fjørene inne i setet hadde røket, og det hadde han fikset. :) Også hadde reparert polstringen i setet da. Måtte ut med 600 kr for jobben. Grei pris det tror jeg. Hørte på pris på Møller for ny polstring. Tror det hadde blitt rundt 1700-2000 for det pluss at jeg måtte ha byttet det selv. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Den armen i støpejern der du prater om er det jeg anbefaler deg å skaffe via ebay... Typisk at de knekker på stakkars kalde radoer;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Man skal være ekstremt forsiktig når man åpner panser og dører på Corrado i minusgrader ja Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Eg lagde en slik tapp selv,i stål. ,er ikke så vanskelig vist man tenker seg om sparer jo 1400 kr? og den varer lengre . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Sjekk denne linken på Ebay for eksempel! Ikke dumt;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hei og hå, det er liv i deg og ja..Det her va bil ja, ottar :) Grattis :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 US modell d derre eller? Har ikke sett den fargen der før. Var litt snodig, men fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 det er da en helt normal pre 92 modell fanger, bare uten underleppe. og new style grill. us modellen har ikke skilt recess og har blinklys på sidene av forfangeren isteden for på forskjermene. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg