G60 Racing Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Har nå fått fikset slarke i hjullagert. Måtte til slutt bytte både hjullagertet ogbremseskiva. Satte også på ABS-kransen på bremseskvia, så nå fungerer ABS'n også :) Har nå fått den nye spillerern min,en Pioneer DEH-P8600MP :peace: lik spiller som meg jo, genial til konkuranse som jeg brukte den til, 3 plass på rudskogen i september! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Var å vasket bil i dag, tok noen bilder. Vurderer sterkt å space ut felgene litt... Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 pretty =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Håper det er bak du mener for var lav foran så vill subbe... :D Nice! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 pen bil. litt stor eksospotte kanskje? :P Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Det med den eksospotta er jeg enig i. Det bråker litt for mye for min smak. Desstuen stikker den for mye ut. Må bare finne en bakpotte med en passende endestuss. Noen som har noen forslag? Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 oval krom. ;) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ahh, najs bil! Samme farge jeg hadde en gang!:) Oval chrome-potte liker jeg og liker jeg og;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hvor mye senk er det? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Noen som har bilder av noen oval chromepotter? Og linker til noen som selger disse? Har funnet noen på raceland.no, men vet ikke helt om de gjør seg på corrado'n. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Dårlig bilde, men men Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 awesome gti i england selger milltek, god kvalitet, fresh lyd, og kule endestusser. DTM Boxer eksos (firkantoval med oppoverbøy) er også kult i mine øyne. Jeg legger ved et bilde av oval eksos, og et billigere forslag: Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Liker orginal looken, oval opperbøyd, kanskje en smule større diameter hadde vært fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 I dag har bilen vært på verksted for å sjekke forstillingen og sjekke CO'n. Når jeg kom for å hente bilen viste det seg at de ikke kunne sjekke forstillingen på bilen min, de fikk den ikke opp på bukken. doh De sjekket CO-nivået da, og det lå på 0.1 sa han. Det høres litt lite ut i mine ører men... Også sa han på verkstedet at de ikke var mulig å justere CO-nivået på corrado'n. Stemmer dette? Nå holder jeg på å lakkere bremsekaliperene. Bilder kommer.... PS. Har også bestillt ny endepotte denne uka. Håper det vil se OK ut på corrado'n. Og at det vil bråke litt mindre enn med den som står på nå. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Bilder av lakkeringen av bremsekaliperne. Før: Under: Etter: Og et av bare felgen :) Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg