Gå til innhold

Mål på motorbukk

Ranger emnet

Heff_88

Anbefalte innlegg

Hei,planen var og bygge en motorbukk(elefantbukk),den du heiser/løfter ut motoren med,men finner ingen mål eller tegninger av disse.så lurte på om det var noen her som kanskje hadde bygd en sånn før og kanskje har de riktige målene?

Takker for svar.

Mvh Heff_88

- 80 quattro 5e

x 85 Audi Coupe Gt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,planen var og bygge en motorbukk(elefantbukk),den du heiser/løfter ut motoren med,men finner ingen mål eller tegninger av disse.så lurte på om det var noen her som kanskje hadde bygd en sånn før og kanskje har de riktige målene?

Takker for svar.

Mvh Heff_88

dra på biltema og stjæl bruksanvisningen til den de selger og lag etter den...burde jo funke bra...

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde det får noen måneder tilbake,tror de var utsolgt,eller så fant jeg dem bare ikke.men kunne sikkert tatt en tur innom igjen,

nå koster jo virkelig den elefant jekken 1390kr på biltema da..

ikke noe vits å lage når den er så billig...

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hos http://www.gasolin.no er vel en slik du ser etter?

CFC100.jpg

jepp,er en sånn jeg leter etter.

greia er den at jeg får lov til og bygge en på skolen,da slipper jeg alle kostnader til materialer.trenger bare og kjøpe den hydrauliske sylinderen,derfor har jeg mer lyst til og bygge en selv.

- 80 quattro 5e

x 85 Audi Coupe Gt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min lagte en elefant til meg i helgen, han lagte bare 2 A stolper på hver side, og en stang oppå så det står en "heise" ordning på, husker ikke navnet, han lagte den så breie at jeg kan heise opp motoren og flytte motoren ved siden av bilen og sette den ned, kan ta bilde hvis det er noe interesse

bilder hadde vært knall.

- 80 quattro 5e

x 85 Audi Coupe Gt

Lenke til kommentar
Del på andre sider