Heff_88 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hei,planen var og bygge en motorbukk(elefantbukk),den du heiser/løfter ut motoren med,men finner ingen mål eller tegninger av disse.så lurte på om det var noen her som kanskje hadde bygd en sånn før og kanskje har de riktige målene? Takker for svar. Mvh Heff_88 Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hei,planen var og bygge en motorbukk(elefantbukk),den du heiser/løfter ut motoren med,men finner ingen mål eller tegninger av disse.så lurte på om det var noen her som kanskje hadde bygd en sånn før og kanskje har de riktige målene? Takker for svar. Mvh Heff_88 dra på biltema og stjæl bruksanvisningen til den de selger og lag etter den...burde jo funke bra... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heff_88 Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 dra på biltema og stjæl bruksanvisningen til den de selger og lag etter den...burde jo funke bra... prøvde det får noen måneder tilbake,tror de var utsolgt,eller så fant jeg dem bare ikke.men kunne sikkert tatt en tur innom igjen, Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 prøvde det får noen måneder tilbake,tror de var utsolgt,eller så fant jeg dem bare ikke.men kunne sikkert tatt en tur innom igjen, nå koster jo virkelig den elefant jekken 1390kr på biltema da.. ikke noe vits å lage når den er så billig... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heff_88 Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 nå koster jo virkelig den elefant jekken 1390kr på biltema da..ikke noe vits å lage når den er så billig... blir bra og si det til en person som ikke har store intekter og som NESTEN lever på stipendet staten utbetaler. Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 blir bra og si det til en person som ikke har store intekter og som NESTEN lever på stipendet staten utbetaler. sorry da mac' Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg lever på bare stipend foreløpig og jeg hadde da råd til den sist fredag.. Men er ikke god bruksanvisning til den. Ikke vits å rappe den for bildenes skyld. Da er det faktisk bedre med bildet på Biltema.no.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Denne hos http://www.gasolin.no er vel en slik du ser etter? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heff_88 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Denne hos http://www.gasolin.no er vel en slik du ser etter? jepp,er en sånn jeg leter etter. greia er den at jeg får lov til og bygge en på skolen,da slipper jeg alle kostnader til materialer.trenger bare og kjøpe den hydrauliske sylinderen,derfor har jeg mer lyst til og bygge en selv. Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 den typen hydraulisk sylinder du trenger koster så å si det samme som biltemabukken... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 den typen hydraulisk sylinder du trenger koster så å si det samme som biltemabukken... :roll: Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_Power Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Faren min lagte en elefant til meg i helgen, han lagte bare 2 A stolper på hver side, og en stang oppå så det står en "heise" ordning på, husker ikke navnet, han lagte den så breie at jeg kan heise opp motoren og flytte motoren ved siden av bilen og sette den ned, kan ta bilde hvis det er noe interesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Opelmotorsport: Det blir mer som en traverskran enn som en elefantjekk som det snakkes om over her... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heff_88 Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Faren min lagte en elefant til meg i helgen, han lagte bare 2 A stolper på hver side, og en stang oppå så det står en "heise" ordning på, husker ikke navnet, han lagte den så breie at jeg kan heise opp motoren og flytte motoren ved siden av bilen og sette den ned, kan ta bilde hvis det er noe interesse bilder hadde vært knall. Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg