Tony Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 noen som har prøvd det justertbare senksettet til golf2 på http://www.eyecandyracing.no ? står at det er Høydejusterbart Front og bak, men hvor mye senker det? er det å anbefalle? Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Merket er Supersport. Kvaliteten er vel helt grei, men dette er nok det billigste justerbare senkesettet du får tak i. I forhold til hva du betaler er de nok fine. Men! Du finner det til mye lavere pris andre steder... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 noen som har prøvd det justertbare senksettet til golf2 på http://www.eyecandyracing.no ? står at det er Høydejusterbart Front og bak, men hvor mye senker det? er det å anbefalle? jeg har det, fornøyd jeg... kanskje litt i stiveste laget nå på disse hoppete tidene av året... men overlever. Og du kan nok senke så mye at du ikke får kjørt ut på veien uten og skrape etteller annet sted.. :) helt greit til den prisen.. (synes jeg) Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Du finner det til mye lavere pris andre steder... Hvor / Hva da? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 ebay Og ja. Supersport senker mer enn du kan klare å kjøre med. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Finner du en leverandør som selger billigere enn candy, send de en mail og si at du får det til den og den prisen på det og det stedet, og spør om du ikke kan kjøpe for samme pris av candy. Eirik er rimli real han, så det er veldig mulig du får det (men jeg garanterer ikke noe da). Så er det skjelden du får slik service og hjelp som du får hos Candy. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 supersport er bra til prisen!.. men er en anelse stivt langt nede! senker vel max 120mm foran iallefall.. men da er det ikke godkjent! men digg med gewinde! :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 jeg har supersport senkesettet.! klemte den helt ned å ta er det så traversen slår nedi på fartsdumper å sånn. så den skal nok opp igjen max en cm! men er stivt til prisen! Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 men er stivt til prisen! Hva er det for et utspill da?? alacocaina Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 oops.. noen skrive feil men er stivt til det prisen tilsier mente jeg Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg