avz Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ja, jeg skal ikke uttale meg noe mer proffosjonelt enn det. Venter i spenning for å se hvordan den går med den "nye" motoren, hakke garanti for at den går engang, heh.. Og til Ullsokk og ha|||on, trukke den er til salgs, så i alle fall ikke sånn ut oppa taket den stod i Skien. En som har visst om den noen år har ikke sett den på veien, så ikke sikkert den er godkjent, om den går.. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 kan være at et eller annet land har en sierra kallt GT, akuratt som sverige har ascona b gte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 kan være at et eller annet land har en sierra kallt GT, akuratt som sverige har ascona b gte. Det tviler jeg på, jeg har i hvert fall sett Gt'en i Norge, Danmark, Tyskland, og Spania... Og min bil er ny i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Dette er min gamle.. Var ikke vinge når eg hadde den. Og grillen var orginal. Solgte den i 2002 og savner den litt faktisk. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1098014 Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Mange spekulasjoner rundt dette GT-navnet. Jeg vet ikke mer enn at det står GT stempla i vognkortet og at bilen er tatt inn i moderlandet i oktober '95, brukt mao, fra et eller annet sted. Vet ikke. Kjempefin bil hhenr! Hallejula! Jeg er snart halvveis:) Gjennstår å skru over noen deler, kjøpe ny clutch og få sjekka girkassa før den "nye" motor'n tar plass. Gleder meg! Har aldri sagt jeg har vært flink til noen ting, igrunn, så de par siste dagene vært morro. Finni ut av ting og lært. Noen som skulle ha noe Cosworth-front liggende, i Vestfold helst? Trenger ikke være 100%. Har lyst på en bedre front. Kan kanskje være en sprekk eller no, bare ikke biter som mangler da...bare ikke godt nok for de kresne feks.. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Girkassa er sjekka. Bakre feste er knekt. Spør Gud hvordan forrige eier har klart det!? Noen som har ei Dohc-kasse til overs? Har finni ei med kvalitet A på nærmeste hugger, men vet ikke prisen enda. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Spennende prosjekt! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona power Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 bli bra detta, ska følle me her.:) Siter ascona b 2,0s= prosjektsolgt NYTT PROSJEKT: ascona b racing/drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 begynner og ligne på noe her ja:) følger med;) Stå på med skruinga ikke lenge til snøen begynner og falle igjen hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Takk:) Men, snø!? Ikke si sånt da! Har enda traumer etter vintern! Trenger ikke no vinter og kulde nå, i alle fall ikke snø...huff.. Bilen har fått en litt mer langsiktig plan nå igrunn. Del 1 er jeg/vi halvveis i nå. Det er å få den på veien i sommer, noe som også har tatt mye lenger tid en beregnet. Del to kommer til vintern. Ettersom den fra nå av blir en sommerbil, så ska jeg prøve å få tatt rust og mer småplukk som er på'n. Er temmelig overbevist om at den ikke ville overlevd en vinter til, altså den har forfalt et stykke allerede og et halvår til med salt kan nok, det vil jeg ikke for den er fortsatt fin! Så bare på bruksbilen min i vinter. Skummelt! Det eter opp det ene og det andre:( Nok av det. Girtravers med rester av bakre feste på girkassa. Jeg venter nå på ei girkasse. Vet ikke helt hvilken enda, det er ei på hugger'n, men han "Mr Ford" jeg står hos venter en Dohc-delebil, så litt stillestående. Litt uheldig og fikk knerta lambdan.. Ellers god sommer! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Heisann greit prosjekt det her da=) Saphire og GT er vel akkuratt samme bilen.. Er vel den best utstyrt modellen deres bortsett fra jubileums modellen V.I.P som kom på slutten av 1993 og kun produsert i noen få eksemplarer. Legger da ved ett bilde av min eks sierra v.i.p 1993 model. Vip hadde alt utstyret som gt/saphire men hadde i tilleg samme dash som cosworth, smalere lister utvendig og ett mer eksklusivt interiør. sånn så min ut sommeren 2003. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Denne tråden går litt i rykk og napp. Tia har jeg helt mista grepet på. Siden sist har jeg mest venta på girkasse. Forhørte meg på huggerne heromkring, den ene skulle ha 2500 inkl., men ikke hyllevare. Den andre skulle ha mva i tillegg, altså 3125,-. Da var det verdt å vente på ei kasse jeg får enda billigere. Det var en delebil som tok tid. De to siste dagene har jeg brukt på å partere den. 1992 2.0 Dohc CLX stv Litt leit å rive fra hverandre en så fin bil egentlig. Grunnet noen norske regler kommer den ikke på veien igjen. Så da er det bare å høste den for det den har. Jeg skal ta panser fra den og et par andre småting. -Kassa virka bra og snart er sommerbilen min på vei sammen igjen! :) Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 ;) høres godt ut! Du med rødt hår på bilde eller? ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Heisann greit prosjekt det her da=)Saphire og GT er vel akkuratt samme bilen.. Er vel den best utstyrt modellen deres bortsett fra jubileums modellen V.I.P som kom på slutten av 1993 og kun produsert i noen få eksemplarer. Legger da ved ett bilde av min eks sierra v.i.p 1993 model. Vip hadde alt utstyret som gt/saphire men hadde i tilleg samme dash som cosworth, smalere lister utvendig og ett mer eksklusivt interiør. sånn så min ut sommeren 2003. OT: Min sapp har også de tynne listene.. Hva er forskjell på dash`n? avz: har du dekselet rundt girstanga på den dele bilen? Er det tilsalgs? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Ja, Omegamannen, kom på det like etter at jeg skreiv det siste innlegget; endelig får jeg bevist at det er jeg som gjør noe!;) Fikk endelig hyra en fotograf, hehe. Breisladdern - Delebilen er ikke min som sagt, så jeg vet ikke om han skal ta vare på interiøret komplett eller ei. Det er isåfall ganske lys plastikk i den bilen. Jeg har i alle fall sikra meg panser og ratt. Merkli syns jeg, tre-eika tøft ratt i stasjonsvogna, og kjedelig fire-eika i GTen. Ellers kan jeg også opplyse om at GTen har de tynne/smale listene. Ikke har jeg sett mindre på Sierra. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg