avz Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Takk:) Noe stolt fortsatt når jeg viser den fram. Og faktisk, folk snur seg litt etter den. Har finni ut det først og fremst må være det hvite panseret, som ikke syns så godt på disse bildene, men som i virkeligheten er veldig synlig, som trekker oppmerksomhet. Trur folk kan bli lurt til å tru det er Cossi også. Fargen er ganske sjelden, mest sånn mørk metallic på Cossier igrunn.. Motoren går fint, sterk og ganske sprek til det lille jeg har prøvd den ut foreløpig, tar det litt med ro foreløpig. Eneste som mangler er tomgang på kald motor og lav på varm. Tips mottas med takk:) Har brukt de siste kveldene jeg har hatt tid til å sette i anlegget. Lakkboxer til panseret er bestilt. Var en liten tur på Rudskogen med noen kamerater på lørdag. Lurer på om jeg så bilen din, KajKnoz? Parkert på den ytterste/første parkeringa (på veien inn til banen)? Så ellers ikke så mye fra forumet igrunn.. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Takk:) Noe stolt fortsatt når jeg viser den fram. Og faktisk, folk snur seg litt etter den. Har finni ut det først og fremst må være det hvite panseret, som ikke syns så godt på disse bildene, men som i virkeligheten er veldig synlig, som trekker oppmerksomhet. Trur folk kan bli lurt til å tru det er Cossi også. Fargen er ganske sjelden, mest sånn mørk metallic på Cossier igrunn.. Motoren går fint, sterk og ganske sprek til det lille jeg har prøvd den ut foreløpig, tar det litt med ro foreløpig. Eneste som mangler er tomgang på kald motor og lav på varm. Tips mottas med takk:) Har brukt de siste kveldene jeg har hatt tid til å sette i anlegget. Lakkboxer til panseret er bestilt. Var en liten tur på Rudskogen med noen kamerater på lørdag. Lurer på om jeg så bilen din, KajKnoz? Parkert på den ytterste/første parkeringa (på veien inn til banen)? Så ellers ikke så mye fra forumet igrunn.. Det hørtes veldig ut som min ja!;) hehe.. hva synes du om den??:P Gjort ferdig anlegget eller? bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Så ikke stort a'n. Så den på veien ut, den stod jo inne på jordet et stykke, så bare syns det ligna. Anlegget er i box, i bagasjeboxen, bagasjerommet.. (dårlig ordspill) eh.. det funka fett første kvelden, på torsdag. Hakke hatt tid til å finne ut av det. Frykter den rare automat-sikringen har hoppa av. Skjønte ikke helt hvordan den fungerte. Plutselig funka'n plutselig ikke. Men var skikkelig bra så lenge det varte. heh Ska lakke panser i helga. På Rudskogen kjøpte jeg et tøft og konfilter. Prøve å tilpasse det. Bytte temp-giver til instrumenta og en del annet småtteri. Ikke bare bare med gammel bil. Den er jo snart fjortiss;O) Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Så ikke stort a'n. Så den på veien ut, den stod jo inne på jordet et stykke, så bare syns det ligna. Anlegget er i box, i bagasjeboxen, bagasjerommet.. (dårlig ordspill) eh.. det funka fett første kvelden, på torsdag. Hakke hatt tid til å finne ut av det. Frykter den rare automat-sikringen har hoppa av. Skjønte ikke helt hvordan den fungerte. Plutselig funka'n plutselig ikke. Men var skikkelig bra så lenge det varte. heh Ska lakke panser i helga. På Rudskogen kjøpte jeg et tøft og konfilter. Prøve å tilpasse det. Bytte temp-giver til instrumenta og en del annet småtteri. Ikke bare bare med gammel bil. Den er jo snart fjortiss;O) hvor stor er automatsikringen og hvor store er forsterkeren(e) du har da? høres ut som du har nok på gang med bilen hvertfall:) regner med at jeg drar med en sierra opp og viser den frem neste år.. får se hvor mye jeg får gjort og hvor fornøyd jeg er når tiden er inne.. lykke til med anlegget... hvis du trenger hjelp eller lurer på noe angående det, så kan jeg sikkert prøve å hjelpe deg hvis du får tatt bilder eller får beskrevet det godt nok til at jeg skjønner det:P hehe.. :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Hehe, takk takk. Panserlakkeringa blei en katastrofe, ellers alt under kontroll, hehe. Nok å henge fingra i når det gjelder bil. En kan godt kjøpe en "ferdig" bil, men hva er det å være stolt av? Litt sånn tenker jeg da, som ikke har råd til en fet bil i forhold til dagens standard.. Ja, KajKnoz, anlegg ja. -Har kobla det meste greit. Men lurer litt på å slenge forsterkerane nerri reservehjulsbrønn...har du litt for og imot det? Jeg tenker, ah, ute av syne, ingen bekymring i forhold bagasje og sånn sett, men kan temperaturen bli for heit nedi der kanskje? I bilen stod det en 70A automatsikring når jeg kjøpte den. Ikke helt god, må knipse på'n for at den ska funke, hehe. Husker dessverre ikke hvor store de amp'ene mine er jeg. Har to da. En til 6x9" og en til bass. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hehe, takk takk. Panserlakkeringa blei en katastrofe, ellers alt under kontroll, hehe. Nok å henge fingra i når det gjelder bil. En kan godt kjøpe en "ferdig" bil, men hva er det å være stolt av? Litt sånn tenker jeg da, som ikke har råd til en fet bil i forhold til dagens standard.. Ja, KajKnoz, anlegg ja. -Har kobla det meste greit. Men lurer litt på å slenge forsterkerane nerri reservehjulsbrønn...har du litt for og imot det? Jeg tenker, ah, ute av syne, ingen bekymring i forhold bagasje og sånn sett, men kan temperaturen bli for heit nedi der kanskje? I bilen stod det en 70A automatsikring når jeg kjøpte den. Ikke helt god, må knipse på'n for at den ska funke, hehe. Husker dessverre ikke hvor store de amp'ene mine er jeg. Har to da. En til 6x9" og en til bass. Det å sette forsterkerene i reservehjulesbrønn er ikke noe problem så lenge det er plass og luft til det.. forsterkere bør ha litt gjennomlufting slik at de ikke blir overopphetet, men tror ikke dette blir et problem hos deg så lenge du har det i bakhodet når du gjør det.. vet om mange som har gjort det uten å fått problemer med det, og det ble faktisk ganske kult sånn utseendemessig..;) den sikringen din virker ikke helt bra nei.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Prosjektet gjennoppliving er forsåvidt vellykket. Noen ting gjenstår rent mekanisk og en god del kosmetisk burte blitt gjort. Blei ferdig med den helga før Rudskogen i juli. Har siden det bare kjørt den litt og lakkert panseret. Til å være så dårlige forusetninger blei det ganske bra. Det var en lørdag, og jeg begynte på det 2 timer før fest. Stod og lakka ute i både vind og sol. Og resultatet blei der etter. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Prosjektet gjennoppliving er forsåvidt vellykket. Noen ting gjenstår rent mekanisk og en god del kosmetisk burte blitt gjort. Blei ferdig med den helga før Rudskogen i juli. Har siden det bare kjørt den litt og lakkert panseret. Til å være så dårlige forusetninger blei det ganske bra. Det var en lørdag, og jeg begynte på det 2 timer før fest. Stod og lakka ute i både vind og sol. Og resultatet blei der etter. på dette bildet så det jo ganske bra ut da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ja. Er fornøyd. Har planer om å sende det til lakking neste sommer. Pokker at du svarte så fort da, hehe, prøver få bytta til et bedre bilde på forrige posten også rakk du å sitere det før det, heh. Bare den elendig treige webplassen min mottar de siste bildene får du/dere se panseret enda bedre. Lurer på å bytte ut felgane mine da. Så høster herved litt interesse. Enten felgene eller komplett.? Bilde: Bildene kommer! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Jeg vet ikke hva jeg skal si enda. Jeg fikk tatt'en på en testrunde idag, men.. Smilet mitt bleiknet idag, ulyd i trompeten, motoren var først veldig tungstarta, presten synger ikke reint lissom, bilen røyk skummelt hvitt...Det er trøbbel i tårnet. Med andre ord, jeg frykter enda en toppakning er gåen. Hehehe, godt sagt! Noen som har fått med seg reklamen ja :tannløs: Kult prosjekt ;) Angående webplass til bilder, så kan du jo bruke http://www.photobucket.com eller http://www.imageshack.us :thumb Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Nå har jeg tenkt å få polert den. Fant en 2.9 til salgs som jeg lurer på å kjøpe inn. Med mine relativt beskjedne kunnskaper om turbo så trur jeg jeg må drømme lenger om Dohc-turbo eller iS-turbo. Fikk litt lyst til å sette en 6er i go-bilen i vinter. Kjekt å ha en 2.9 liggende uansett da, heh.;) Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Nå har jeg tenkt å få polert den. Fant en 2.9 til salgs som jeg lurer på å kjøpe inn. Med mine relativt beskjedne kunnskaper om turbo så trur jeg jeg må drømme lenger om Dohc-turbo eller iS-turbo. Fikk litt lyst til å sette en 6er i go-bilen i vinter. Kjekt å ha en 2.9 liggende uansett da, heh.;) Det er veldig kjekt til riktig pris ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Jeg trur dæven døtte meg det blei synlig forskjell før og etter stell jeg! Å, det er morro å ha en relativt strøken bil igjen:) (å se på i det minste) Må si igjen jeg altså, det må være noe med den bilen, for folk snur seg stadig etter den! Er jo litt artig det da, har ikke hatt en så oppsiktsvekkende bil før jeg, men litt dumt å, for de som snur seg trur vel det er en Cossie, å det er det jo ikke.. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Har fått noen hoder snudd etter meg jeg oxo;) kan ikke si det er annet enn morro:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg