Loppa Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 En nordmann, en pakistaner og Claudia Schiffer satt sammen på toget. Plutselig kjørte toget inn i en tunnel, og det ble bekmørkt. Så kunne man høre en kysselyd og et knytteneveslag. Da toget kom ut av tunnelen igjen satt nordmannen og Claudia Schiffer som om ingen ting hadde hendt, mens pakistaneren holdt seg for ansiktet. Pakistaneren tenkte: * Nordmannen må ha kysset Claudia Schiffer, og så bommet hun sikkert med slaget sitt og traff meg isteden. Claudia Chiffer tenkte: * Pakistaneren må ha prøvd å kysse meg, men kysset nordmannen i stedet og fikk seg en på trynet for det. Nordmannen tenkte: * Dette er skikkelig kult, neste gang vi kommer i en tunnel skal jeg lage kysselyder og dra til pakkisen en gang til. Ha ha ha. :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 heheeheehe Hvor tar du det fra... hehehhehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by volvofasII heheeheehe Hvor tar du det fra... hehehhehehe Hei du, ja du kan så si, jeg har da aldri møtt en så forvirra mann før :D Med alle gode tanker i meningen min. Loppa er jo GAL da :D hehehehhe -- gormie Og ja, for ikke å glemme "Bergen" !! De to stiller som et GODT par. :cocain: :skål: :hug: Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seth Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 HEHEHEHE. Tak for tipset Loppa! Da vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang jeg tar toget til Oslo s etter og ha pasert Holmlia Siter 96mod audi S6 4,2 00mod audi a4 1,9 tdi quattro S edition 85mod golf 2 div mod HOLD AVSTAND-BARN LEKER! FOLLOGUTTA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg