annesh Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Vunnet flere tester i Sverige. Nypris 2998,- Kjøpt for 14 dager siden. Selgse HBO 1998,- Leveres i eske. Holder til i Moss. Ta kontakt pr mail eller SMS 97 97 97 00. Siter - - - - - - - <b>"Att styla en volvo, er som at sminka en gris!"</b><br><br> Anders Pedersen - anders@ex-it.no Tlf. 97 97 97 00 Nissan Sunny 1.4LX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Er det med fjernkontroll? Kan gi deg 1500,- for den hvis du sender den rimelig kjapt i oppkrav. Så den i Sverige til 1990,- i helga.... Sendte deg en SMS, men fikk liksom ikke noe svar. Gi meg en tilbakemelding, så får du adressen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 jeg hadde en sånn spiller helt til noen fant ut at dem hadde lyst på den !! Veldig bra spiller som jeg var veldig fornøyd med ! jeg ga litt under 3000,- for den og et sett med Sony 6x9" Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Kikket på den i sverige, men hadde ikke nok cash med meg.... Vet du om det følger med fjernkontroll? Lite svar å få fra han som skal selge den også. Må ha spiller snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg