MeSs Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 banen på dokka kommer ganske nærme ett "driftland" syns jeg :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Sorry, herr Øversveen! Jeg har ikke fått vært på dokka ennå, så har ikke gått helt opp for meg at vi har den muligheten.. Har hørt mye skryt av banen deres og gleder meg skikkelig til å testa noen runder! :thanks Nå har dere mulighet!! Den 13. mai klokka 11 blir det StreetMeet med påfølgende banekjøring på Vinjarmoen. Øversveen har lagt ut tråd under Happenings her på forumet - ta en kikk der! Og ta dere for all del en tur oppover! banen på dokka kommer ganske nærme ett "driftland" syns jeg :) :thanks Takk! Det var en veldig hyggelig tilbakemelding! Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 13 Mai blir det street legal , 17 juni og 23 september blir det gatebiltreff. Blir jo selfølgelig klubbkjøringer der utover våren så fort snøen blir borte. Følg med på hjemmesida vår så får du det nok med deg hva som skjer . Får kanskje oppdatere denne litt. Vi hadde planlagt Street Legall. Alle søknader bortsett fra én var på plass, og vi hadde fått gode indikasjoner på at den siste søknaden kom til å komme i boks også, derfor begynte vi så smått å reklamere for Street Legal. Uheldigvis kom den siste søknaden ikke i boks allikevel, dermed blir det ikke Street Legal på Dokka 13. mai. Men, vi må jo finne på noe annet den datoen! Derfor blir det som sagt StreetMeet med banekjøring på Dokka istedenfor. Gratis inngang, koster 200kr å kjøre på banen (Vinjarmoen Motorbane på Dokka). Se egen tråd under Happenings. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg