Riisern Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Har en 1998 C180 stv som jeg har fått knirking i forstillinga på. Det er kun på venstre side og virker som lyden kommer fra bunnen av fjæra når jeg har hatt den på bukk for å se etter skader i foringer o.l. Noen som har opplevet dette før og har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Riisern skrev: Har en 1998 C180 stv som jeg har fått knirking i forstillinga på. Det er kun på venstre side og virker som lyden kommer fra bunnen av fjæra når jeg har hatt den på bukk for å se etter skader i foringer o.l. Noen som har opplevet dette før og har tips? Heisann.. Hadde samme problemet på min.. Kommer av tørre foringer. Bytt dem så er du kvitt knirkinga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hvilke foringer byttet du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Er faktisk ikke sikker pga at jeg tok det på garantien ifra bilforhandleren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Men bra blei det.. Knirkefritt nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Steffmaister skrev: Men bra blei det.. Knirkefritt nå! Da bare starter jeg å skifte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Ble det kostbart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Aner ikke.. Hadde garanti jeg.. :thumb Tror sånn knirking er en sjuke på c klassen.. Jeg har en 2001 mod nå (c-203) Knirker som pokker der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Urk...barnesjukdommer som vedvarer med andre ord :cool: Steffmaister skrev: Aner ikke.. Hadde garanti jeg.. :thumb Tror sånn knirking er en sjuke på c klassen.. Jeg har en 2001 mod nå (c-203) Knirker som pokker der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hadde samme type knirking på min bil, primera sådan. Da skiftet jeg øvre bærearm, og det ble slutt på knirkingen... Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Peak^ Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Riisern skrev: Har en 1998 C180 stv som jeg har fått knirking i forstillinga på. Det er kun på venstre side og virker som lyden kommer fra bunnen av fjæra når jeg har hatt den på bukk for å se etter skader i foringer o.l. Noen som har opplevet dette før og har tips? 97,5% sikkert at det er opphengskula, det blir knirking hvis du presser ned bilen på den siden det knirker? Hvis ikke kan det være et styreledd. Som et lite tips: prøv å fylle opp den nye kula med mere fett, bruk en spiss som man bruker for å fylle hjullager med fett. Siter -Peugeot 406 SV D9 -x Peugeot Partner 1.9 D -1997 -x Toyota Celica GT4 Carlos Sainz Limited Edition #4789 -x Mercedes-Benz 190E 2.6 -1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 ^Peak^ skrev: 97,5% sikkert at det er opphengskula, det blir knirking hvis du presser ned bilen på den siden det knirker? Hvis ikke kan det være et styreledd. Som et lite tips: prøv å fylle opp den nye kula med mere fett, bruk en spiss som man bruker for å fylle hjullager med fett. Kjempe tips :) Det skal sjekkes :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Vi smurte bare opp foringene... Da ble den ikke 100% men bedre enn før... =) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg