sInnzYk Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 pent? not Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillebror Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Gromme felger da... ihvertfall Siter Kjør først du.. så venter jeg på deg der..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Ikke akkurat pent Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Pent og pent liksom, men mye penere en golf cab iallefall og mer sprut og kjøreegenskaper.. Så hvorfor ikke? Syns den så allright ut jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Pent og pent liksom, men mye penere en golf cab iallefall og mer sprut og kjøreegenskaper.. Så hvorfor ikke? Syns den så allright ut jeg;) Den har mer sprut og kjøre egenskaper i versonen uten cab, så hvorfor?:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hadde jeg fått tilbud om å kjøpe en, hadde jeg kjøpt den på sekundet. Synd VW aldri produserte den, enhver sportsbilmodell trenger en cab companion. Jeg synes linjene ser veldig pene ut i cab versjon, flowen er fortsatt der liksom. Og hvorfor ville "spruten" og kjøreegenskapene være dårligere i en cab versjon? den veier mindre, og de versjonene som eksisterer har sikkert ekstra avstiving både foran og bak. Tipper en cab g60 drar fra en original g60. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hadde jeg fått tilbud om å kjøpe en, hadde jeg kjøpt den på sekundet. Synd VW aldri produserte den, enhver sportsbilmodell trenger en cab companion. Jeg synes linjene ser veldig pene ut i cab versjon, flowen er fortsatt der liksom. Og hvorfor ville "spruten" og kjøreegenskapene være dårligere i en cab versjon? den veier mindre, og de versjonene som eksisterer har sikkert ekstra avstiving både foran og bak. Tipper en cab g60 drar fra en original g60. Det er vel sånn at de veier mer, De fleste caber gjør jo det, nettop p.g.a. avstivningen. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Bygde ikke vw forresten EN cab? mener jeg har hørt det et sted. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Cab veier mer ja. Og til tross for avstivningene er de som regel en del mykere enn coupe-utgavene. Men denne caben er fines med taket nede. blir rare linjer når den kommer opp. Tror VW lekte med ideer om både cab og 4WD. Synd det ikke ble så mye utav det. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Veier nok mer ja, pluss at den går dårligere på grunn av aerodynamikken i cab er dårligere.. Men jeg hadde ofret det for en Corrado cab;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Bygde ikke vw forresten EN cab? mener jeg har hørt det et sted. Jo, de karmann lagde en cab. Den er etter min mening mye penere enn de "hjemmelagde" versjonene. De har også laget en pickup: Også er det jo noen som har prøvd seg på ting som var dømt til å misslykkes: Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Der var det bildet av den orginale caben ja, har sett det før. Mente å huske det. Hehe tøff den pick up'en da;) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Hehe, så bra med pickup! Ville laget en litt annen løsning på bagasjelokket på den caben men... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jo, de karmann lagde en cab. Den er etter min mening mye penere enn de "hjemmelagde" versjonene. Også er det jo noen som har prøvd seg på ting som var dømt til å misslykkes: synes denne var råå jg Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillebror Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 ligner litt vel mye på aerodeck versjonen til honda... Siter Kjør først du.. så venter jeg på deg der..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg