Tuscani Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hei dere har en Pioneer DEH-P7400MP. Er dette en spiller som er et godt grunnlag for å bygge stereo på? :dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 virker som en god spiller dette. burde være greit nok denne viss du ikke har noe hi-end komponenter. kameraten min har en slik en. utrolig kul denne:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiamantsvartE30 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 En god spiller å begynne med dette her. Hvis jeg ikke husker feil har den både lavpass og høypass filtre. Men den har et middels nivå på signalutgangene. Rundt 2,2 volt. Så hvis du kobler høyttallere på spilleren og bruker subutgangen til ekstern amp, kan det hende du må ha gain relativt høyt på forsterkeren. Kobler du egen forsterker til høyttallerne og, som anbefales, får du ikke den forskjellen, men du kan oppleve turtallstøy. Men det er også avhengig av installasjonen, så om du gjør en god jobb der, blir du nok fornøyd med denne spilleren. Siter Org 90A 14,4v reg + Stinger SP1000 Pioneer DEH77mp :-) Velocity VR450 2x150w + Phonocar Mono 1x1200w Seas Lotus Performance + DY 9410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Siden denne allerede står i bilen og som dere sier er grei, blir det ikke første prioritet og bytte denne for og bygge anlegg. Det har vært dårlig med respons på Alpine høytalerne mine, derfor blir de satt i bilen i helga drunk . Må bare kjøpe Brown bread først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg