Gravstein Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 så da anbefaler der meg og kjøpe de dynabellene istede for 4 mgr 15`? Japp ! du bør gå for noen Dynabel ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Har solgt og testet masse av de elementene til dynabel, og til den prisen så spiller de meget bra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Min erfaring med et slikt elemant, var at det var lettspilt. Samt, Er det ikke status med en vegg med 12" elementer i en russebil så veit ikke jeg... Ville gått for 8stk slik, og 2stk billige 4kanals forsterkere. (siden elementene er såpass lette å drive) Gjør som nabo'n min gjorde den gangen han var russ. 14stk pyramid 12" i en gammel caravelle. (de kosta 200kr stk for sju år siden, og koster det samme i dag... hehe, kvantumsrabat) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg