Gå til innhold

Hva er det rette å gjøre når man skal tette hull, f. eks etter lister, spoilere etc.

Ranger emnet

Einar

Anbefalte innlegg

Hei, har ett spørsmål som sikkert flere lurer litt på, hva er den beste enkle metoden å tette slike hull på, blir det bra nok av å sparkle og så lakke over(det betviler jeg), syns det virker litt drøyt å måtte sveise igjen slike hull.

Er vel noen metoder som er enkle som ikke jeg kjenner til som gjør ett godt resultat.

Vil helst ha svar fra folk som har peil og ikke de som har gjort det og det holdt til de solgte bilen... eller smalt den...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hull etter lister osv.. er det beste og sveise igjen også sparkle over.."mener jeg"

Mercedes w210 stv avantgarde

Mercedes 2004 vito

Nissan 200sx s13 "drift bilen"

Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig gjennomgående hull jeg tenker på ja, men hadde vært kjekt om noen visste om en "ordentlig", enkel måte...

Hvertfall når man bare har pinne.

Er av den oppfatning at det bør sveises selv også...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste hvis det er gjennom hull er og sveise de.. men du kan også banke litt ned sånn at det blir en bulk på en måte også tinner du igjen.. hvis det blir gjort riktig holder det også..

Mercedes w210 stv avantgarde

Mercedes 2004 vito

Nissan 200sx s13 "drift bilen"

Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nagler som KAN slipes vekk.....

Ja....

Bare til opplysning..... :ass

Så er det naglene egentlig poppnagler......

Så når du trykker på senteret av det avslipa naglen.....ja da detter den delen innover å du får.......

Et Hull............... :win

Som må tettes..... hellothere

Skal ikke være lett...... :shake

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, er ikke popnagler, men ikke sikker på om det er hull eller hva når du nevner det, listene skal vekk ved lakkering ihvertfall.

Ser egentlig ut som det er stål så vidt jeg kan se, men virker litt rart...

(sveise hulle med pinne, ehh neitakk)

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka opp nå, var ikke popnagler nei, men stålnagler som er ut av stålet i døra, kikka bak og foran, men er ett hull ihver bakdør(skrue) og 2 i hver fordør og ett i forskjerm, så er litt...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider