Gå til innhold

Felger til e-36

Ranger emnet


e-36 burnout

Anbefalte innlegg

Har bare regna p det til min bil.. en golf,., men jeg skal ha litt mer enn fgelger og dekk.. jeg sparer 15000 tusen på dela totalt.. og SÅ dyrt er det ikke å reise..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er så mye å spare er det jo ingenting å lure på!

Deutschland here we come! :)

 

Tror jeg venter litt til... må først finne ut av hva jeg skal ha til bilen...

 

Men er det ikke slik at merkefelger (AC Schnitzer, OZ, MOMO osv) er like dyre uannsett hvor du kjøper dem? Iallefall sånn omtrent? Må innrømme det at jeg liker tanken på å kjøpe 17 eller 18" AC Schnitzer til en LANGT billigere pris enn her i Norge.

 

Liker disse felgene på denne bilen... (liker for så vidt bilen enda bedre... :D )

post-2374-13804851497721_thumb.jpg

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ac schnitzer er jeg usikker på.. men når det gjelrder OZ vet jeg.. jeg gir 5300 for OZ felger (7x15") med dekk (bridgestone 205/50 15") bare felga koster litt under 8000 kjøpt i norge.. så jeg sparer jo noen kroner bare der.. og skal ha stab stag i litt fetere utgave.. nye foringer.. fjørbensstag foran og bak.. +++ så derfor sparer ejg en del,hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ac schnitzer er jeg usikker på.. men når det gjelrder OZ vet jeg.. jeg gir 5300 for OZ felger (7x15") med dekk (bridgestone 205/50 15") bare felga koster litt under 8000 kjøpt i norge.. så jeg sparer jo noen kroner bare der.. og skal ha stab stag i litt fetere utgave.. nye foringer.. fjørbensstag foran og bak.. +++ så derfor sparer ejg en del,hehe

 

Tydeligvis bra å ta turen. Kjøper du felgene av forhandler da, eller spesielle dekk/felg butikker? Har du noen bra nettsider på lur? :)

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår