Gå til innhold

Trenger 300hk clutch til g60 kjapt..

Ranger emnet

Skillz2k

Anbefalte innlegg

Hvem levere clutch som tåler en del effeekt kjapt?

vil ikke sitte å vente i flere måneder på noe som aldri kommer...

Så hvem levere dette? Har hørt noe om i oslo men husker ikke navnet der.. og har de mulighet for å sende ting?

litt viktig da jeg bor i bergen.

Håper på noen kjappe svar..

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at clutch og brems skaffer og ordner det meste..men de vet jammen å ta betalt! sko ha ei sachs 618 trykkplate. de sko ha 3000+mva...betalte 1950 i sverige..

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe alternativ engang.. har gitt opp det firmaet for lenge siden...

sikkert en hyggelig fyr som driver det men når det tar flere år å få svar på mail og svaret er så dårlig at du sitter igjen med flere spørsmål enn svar så bruker jeg pengene andre steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe alternativ engang.. har gitt opp det firmaet for lenge siden...

sikkert en hyggelig fyr som driver det men når det tar flere år å få svar på mail og svaret er så dårlig at du sitter igjen med flere spørsmål enn svar så bruker jeg pengene andre steder..

Hvis du ringer Erlend på Volksport etter kl 4 på hverdager så får du sikkert et bedre svar.

Han får et utall med mail - og en mengde av disse er folk som bare skal ha pris eller hjelp til noe. Eller i verste fall bare skal kverulere om noe.Et fåtall handler faktisk noe.

Med den mengden mail han får har han store problemer med å få tatt unna.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ringer Erlend på Volksport etter kl 4 på hverdager så får du sikkert et bedre svar.

Han får et utall med mail - og en mengde av disse er folk som bare skal ha pris eller hjelp til noe. Eller i verste fall bare skal kverulere om noe.Et fåtall handler faktisk noe.

Med den mengden mail han får har han store problemer med å få tatt unna.

alle mail jeg har fått av ham er sjelden på over en setning....

Så en må virkelig være interresert for å handle noe der..

Men syntest du det er feil av folk å sende mail til en bedrift å spørre om pris?

Er det å unødvening? jeg syntest hvertfall pris er viktig når jeg skal handle noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle mail jeg har fått av ham er sjelden på over en setning....

Så en må virkelig være interresert for å handle noe der..

Men syntest du det er feil av folk å sende mail til en bedrift å spørre om pris?

Er det å unødvening? jeg syntest hvertfall pris er viktig når jeg skal handle noe.

Påenget mitt er alle på 18 - for ikke si 17 som lager en helsikens jobb for de sjekker rundt over alt etter deler. Mens de har ikke råd til en dritt...

Eneste de gjør er å sitte på slike forum som dette å kverulere dagen lang over alt mulig og dagdrømme om alle delene de skal kjøpe. Mange har kjøpt delen en annen plass å skal bare sjekke at de ikke har betalt for mye for den osv...

Om du driver et firma så tjener du ikke ei kr på slikt .. du er innterisert i salg ...

Ring han - da vet han du er seriøst og du får kjapt og greit en (sikkert god) pris.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Orginal G60 clutch holder ganske lenge.

Om ikke så har de det du trenger på ebay.com

Du kan og borre av lammellene på platen og klinke på sinter lammeller. Koster rundt 900 kr for 4 stk i Åsane.

Hvor i åsane er dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider