Phantom Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Får vel oppdatere meg selv da... Ferdig med ene hele armen og snart med den andre, samt en på tommelen og noen brandinger her og der. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hvor tar du du brandingen? Gjør ferdig ene armen nå, og tenker på en branding på venstre siden av kassen... Er ikke så mange studioer som sier så mye om de gjør dette eller ikke, ei heller om hvordan resultatene blir... Har du noen bilder? Er hypp på mer info, PM meg gjerne:) Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Siste jeg tok nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 nå håper jeg ikke dette strider imot noen av forumets regler da, haha. homofober kan holde seg for øya og scrolle forbi. Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 trekk inn magan gutt! hehehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimzzz Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 d dær va nok itj magen som hang utafor;P Siter Chevrolet S10 2.2L 1998-mod X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671 X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hvor tar du du brandingen? Gjør ferdig ene armen nå, og tenker på en branding på venstre siden av kassen... Er ikke så mange studioer som sier så mye om de gjør dette eller ikke, ei heller om hvordan resultatene blir... Har du noen bilder? Er hypp på mer info, PM meg gjerne:) Bjørn Send meg en pm med msn adresse så kan man ta det der. Mvh Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Her er et bilde av min fete tattis Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 skal ta tatovering snart sjøl.. men usikker på hva.. lyst på noe bilrelatert.. skal være skuldra/ryggen og oppover litt på nakken.. så det synes over skjorta liksom.. noen som har idee'r? kan også være ikke bilrelatert.. men da sendt pm. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 d dær va nok itj magen som hang utafor;P hahaha, faen..:phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 skal ta tatovering snart sjøl.. men usikker på hva.. lyst på noe bilrelatert.. skal være skuldra/ryggen og oppover litt på nakken.. så det synes over skjorta liksom.. noen som har idee'r? kan også være ikke bilrelatert.. men da sendt pm. Bare mine tanker om det, er kanskje lurt å ikke ta opp over nakken som førstetattoo.. Kanskje bedre å begynne i det små og se hva man synes om det, for det er ikke til å komme bort ifra at man får mye (ønsket/uønsket) oppmerksomhet med meget synlige tattoos. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 skal ta tatovering snart sjøl.. men usikker på hva.. lyst på noe bilrelatert.. skal være skuldra/ryggen og oppover litt på nakken.. så det synes over skjorta liksom.. noen som har idee'r? kan også være ikke bilrelatert.. men da sendt pm. noe jeg skal ta er dødningshode med stempler og råder istedenfor beina(hvis du skjønner), og flammer over. dette skal i nakken, og flammene skal opp av skjortekragen;) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 :partyon: Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 http://img70.imageshack.us/img70/7461/mascot2zw0.jpg :partyon: En som har skjønnt det;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 homofober kan holde seg for øya og scrolle forbi Men de homofile kan få titte så mye de vil? ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg