Gå til innhold

syk kjøre lærer i innspurten

Ranger emnet

texas_ranger

Anbefalte innlegg

*rissiko teori i mårra

*forbikjøring på torsdag

Noe nytt i den nye reformen ? Har aldri lært å ta forbikjøring jeg..

Tok lappen i 2002 og da var det INGEN krav om obligatorisk Forbikjøringstime, dette var inkl. i langkjøring som er obligatorisk.

Den nye reformenen har kanskje Splittet dette i 2 deler og dermed må betale MER. kjipt for de som skal ta lappen en gang i framtiden.

Eneste obligatoriske før Teori / Oppkjøring som var i 2002 var

- Mørkekjøring

- Glattkjøring

- Langkjøring

- min. kjøretimer ?? (jeg hadde to dobbel og en enkel time, altså 5 Timer)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau fikk fiksa litt på det i dag, de timene jeg skulle hatt i dag som jeg måtte ha før jeg kunne ta forbikjøringa, de tar jeg i mårra, da har dem fått satt inn en vikar emn vet fremdeles ikek om ejg får forbikjøringa mi :(

glattkjøring

mørkekjøring

førstehjelps kurs

rissikoteori

langkjøring

forbikjøring

avsluttende teori

det er hva jeg kommer på i farta som er obligato4risk i tillegg til kjøre timene..

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha bestått teoriprøven hos biltilsynet så får man bestillt oppkjøring.

Er bare dette som mangler jon. Kjørelærer syk.

Håper det går riktig vei slik at vi kan spasere ut begge 2 med lappen :D

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt 3 timer med lande veis kjøring i dag, og de nede på kontoret sa at læreren min skulle komme etter kl 12 i dag.. så jeg satser på at han kommer.. og så diskuterte jeg dette litt med ho kontor dama.. og fant ut at om ikke han var frisk så måtte jeg utsette forikjøringa 2 uker, så da vil jeg få forbikjøring den dagen jeg skal ha oppkjøringa.

men da må jeg jo også ha alsluttende teori men det kan jeg ikke ta før jeg har hatt forbikjøringa. så det blir også utsatt to uker, og så er det litt ventling på oppkjøringa så vil ikke få oppkjøring før i miten av april :(

men de sa at han skulle komme idag så satser på at han er der i mårra *krysser fingra*

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider