Pompiuses Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg har nyst kjøpt meg en Autometer oljetemp måler. Denne kommer da selvsagt uten ledninger, så disse må jeg kjøpe separat. I install manualen står at jeg må bruke en "18-gage wire". Noen som vet hva slags ledning det er eller? Hvor får man kjøpt slik? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg har nyst kjøpt meg en Autometer oljetemp måler. Denne kommer da selvsagt uten ledninger, så disse må jeg kjøpe separat. I install manualen står at jeg må bruke en "18-gage wire". Noen som vet hva slags ledning det er eller? Hvor får man kjøpt slik? er de ikke komplett når man kjøper di da?hmmm...var litt rart.har desværre ikke noe peiling på den ledninga da. hehe Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GHIA99 Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 18 gauge - amerikansk betegnelse. Tror det er diameter. 18-gauge = 1,02 mm Siter 99 Mondeo Ghia 2.0 Sedan 84 Granada 2.3L jubileum (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 1,5mm2 holder lenge... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Fant en kalkulator: http://www.efunda.com/designstandards/gages/wire_forward.cfm 18 gage er som nevnt over 1,01mm2. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg