tor_eriko Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 har en enforcer sentrallås, å har tre funksjoner på den.. di to vanlige lås opp og att.. og den tredje (auxulary output), som skal kobles via rele, men veit ikke hvordan. Noen som vet? Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Slik det er kobla på S12 så er det uttak til hver side og en felles, men der er alle kobla på den felles, funker greit, men dette er en gammel enforcer-alarm da... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Du kobler den vel til et rele da. Og bruker den til noe du har lyst til å bruke den funksjonen på. Som f.eks å starte bilen, åpne dører, sveive ned vindoet, skru på radioen, blinke med lysene... det er en aux utgang som du sa, så den kan jo benyttes til nesten hva som helst, untatt å høste inn agurker.. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_eriko Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 har bagasjeroms åpner.. om vil ha tredje funksjonen til den via relle som tegniga sier.. men det skal liksom være 3 plasser støm inn, så en ut som e til bagasjeroms motoren... noe må være feil.. releet må vel ha jord vil jeg tro Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 sorry OT, men har noen tips til hva jeg skal gjøre for at sentrallåsen min skal funke? Er bare låsene på venstre side som går ordentlig ned. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 sorry OT, men har noen tips til hva jeg skal gjøre for at sentrallåsen min skal funke? Er bare låsene på venstre side som går ordentlig ned. Ta ut motoren og rens den for skit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 jaha.. kanskje du har lyst til å sende PM med en forklaring på hvordan man gjør det? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Du kobler den vel til et rele da. Og bruker den til noe du har lyst til å bruke den funksjonen på. Som f.eks å starte bilen, åpne dører, sveive ned vindoet, skru på radioen, blinke med lysene... det er en aux utgang som du sa, så den kan jo benyttes til nesten hva som helst, untatt å høste inn agurker.. Glenn Litt OT. Men det skulle faktisk i teorien gå an å høste inn agurker med den også.. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg