Gå til innhold

Vangen: Saab 900 Turbo '88 T8 - *solgt*

Ranger emnet

Vangen

Anbefalte innlegg

nyturbo.jpg

Er endelig blitt rykende fersk eier av en vanvittig strøken og900 T8 '88

Litt om utstyret til bilen:

- Elektriske vinduer

- Elektrisk soltak

- Elektriske speil

- Cruisekontroll

Og pluss en del ting som vanligvis ikke virker på de fleste og900'er, men som utrolig nok virker på denne som f.eks: Pussere for frontlys og "Fasten seatbelt" lys osv. Kommer til å være 3.eier på denne bilen etter at de to første eierene som begge har vært/er elektro-lærere på VGS. Eneste å sette ned på bilen er at den er gått over 290k, men da jeg prøvde bilen så virket det som om den skulle vært ny! Standen på denne bilen er bare helt utrolig, noe som gjør det veldig morsomt å bruke den til et utganspunkt til et godt prosjekt. Alt på bilen for tiden er -helt- standard.

Ting som jeg har som kommer til å bli påmontert med snare tider:

- Blanke blinklys og sideblinkers

- 40/40 fjører

- Røde Koni støtdempere

Kommer:

Motor uppgrade. (Har ikke fått begynt å planlegge skikkelig hva som skal skje her)

Stereo. (Skal bygges kvalitets annlegg i denne bilen som ikke skal veie 100kg!)

Kjolepakke og omlakering, men dette blir antakelig en god stund fram i tid.

Kommer ikke på mer i farta. Mye er diskutert i min forrige Saabprosjekt-tråd.

mvh. Marius

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 338
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk takk, bilder kommer, må bare på KJØRE masse først :D:D vanvittig deilig bil, alt er så _sinnsykt_ strøkent på den. skal ut å bytte blinkers til blanke å slenge i noe mer effektivt luftfilter, så da dukker det sikkert opp bilder når jeg kommer hjem sent i kveld ;)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider