Gå til innhold

Vangen: Saab 900 Turbo '88 T8 - *solgt*

Ranger emnet

Vangen

Anbefalte innlegg

• Svar 338
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble ganske greit utseendemessig det der, marius.. :)

Er dem forresten "matt" eller er det mer sølvfarge på dem? Ser ganske matt ut på bildet...

ang garasjen, så er det bare å mase.. kjekt med selskap vettu.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ganske greit utseendemessig det der, marius.. :)

Er dem forresten "matt" eller er det mer sølvfarge på dem? Ser ganske matt ut på bildet...

ang garasjen, så er det bare å mase.. kjekt med selskap vettu.. :)

Kansje jeg stikker innom i de nermeste dagene da. ;)

Rørene er litt matt siden de ikke er behandlet så bra enda. Har bare gått over med vinkelsliper med flap-disc og slipeskive for å få bort bokstaver og annet tull. Må vente til lønn så skal jeg kjøpe inn litt pussepapir og sånt, så får jeg se om jeg klarer å få frem chrome-look. ;) Er forresten polert med autosol. :p

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å stikke innom det vettu.. :P Menneh.. polert? med autosol? hmm.. Du skulle kanskje ha fått dem lakket? i bilens farge eller blå ellernoe? hadde kanskje blitt litt tøft.

Du har kjøpt deg skinnstoler? avviser du bedre pustehjelp til fordel for bedre sittekomfort? fy.. :P

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å stikke innom det vettu.. :P Menneh.. polert? med autosol? hmm.. Du skulle kanskje ha fått dem lakket? i bilens farge eller blå ellernoe? hadde kanskje blitt litt tøft.

Du har kjøpt deg skinnstoler? avviser du bedre pustehjelp til fordel for bedre sittekomfort? fy.. :P

Tenkte på lakk, men likte ikke tanken på så mye lakk greier i motor-rommet. Men de skal pusses mer på så de blir tilnærmet blank. Fikk et enganstilbud på de stolene, så jeg kunne ikke si nei. ;)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. sånn sett ja.. :P ja, blir vel litt lakkgreier nedi der ja.. men hadde vært litt kult å... på en måte.. hvis du ser på dette bildet, ser du jo fort at det er mye bedre med farge på trykkrøra enn bare vanlig blank.. http://i23.photobucket.com/albums/b392/larsen-racing/242/P9260057.jpg

Siden du nå har kjøpt deg stoler, når tror du nyturboen suser innom da?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. sånn sett ja.. :P ja, blir vel litt lakkgreier nedi der ja.. men hadde vært litt kult å... på en måte.. hvis du ser på dette bildet, ser du jo fort at det er mye bedre med farge på trykkrøra enn bare vanlig blank.. http://i23.photobucket.com/albums/b392/larsen-racing/242/P9260057.jpg

Siden du nå har kjøpt deg stoler, når tror du nyturboen suser innom da?

Hm, du er jo faktisk inne på noe der. Har ikke tenkt på det på den måten. :p

Skal plundre litt. Kansje det blir noe stasjing alikevel. ;)

Har foreløpig avslått tilbudet på turboen, men så sa fadern idag at han skulle betale stolene. Så jeg er ikke helt sikker på hva som skjer nå. :p

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo klar over det da.. :p menne.. går jo an å forsterke motoren du har nå? Slik at den turboen kan ladde med litt trykk uten at motoren sprekker.. Er jo kjipt at motoren sprekker langt unna hjemmet liksom.. :P

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider