Gå til innhold

Vangen: Saab 900 Turbo '88 T8 - *solgt*

Ranger emnet

Vangen

Anbefalte innlegg

• Svar 338
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den kassa der så ganske godt brukt ut.. :P Jeg har faktisk ikke klart å ta knekken på noen girkasser i min bil enda, men det kommer vel når jeg drægger mot deg.. :D

Ja vest noen gang får bytta den pakninga. Fattern sier at å skru på den eksos-manifoilden er noe av det værste han har skrudd på. Er vanvittig trangt alle veier å komme til.

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke SÅ vanskelig? alt går an vettu.. tar bare lengre tid med ting som ikke glir rett på.. :P kjøp deg 240 du.. da kan du bo nedi motorrommet.. :b

Hehe, ikke tro at tanken har slått meg. :p Når fattern plages, så kan du være sikker på at jeg hadde gitt opp for lengst. Men som sakt, skal få tak i en motor som jeg kan ha stående å bruke tid på. Blir det enkleste for meg.

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at gir kassene er noe dritt, men jeg trodde du skulle bytte til T16, kassene tåler jo lettere trimma T16.

Jeg tror ikke toppen på vår var synlig skjev, men det var nokk til at den nye pakninga røyk med en gang.

'75 Saab 96 v4 Rallybil

'80 Saab 96 V4 Jubileum

'88 Saab 900 Aero

'90 Saab 900 Aero

'96 Saab 9000 Aero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at gir kassene er noe dritt, men jeg trodde du skulle bytte til T16, kassene tåler jo lettere trimma T16.

Jeg tror ikke toppen på vår var synlig skjev, men det var nokk til at den nye pakninga røyk med en gang.

Høres jævli rart ut at den skal ryke på småe skevheter sånn MED EN GANG :p

Sikker på at det ikke var noe annet galt? :S

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke vannpumpa.

Det var heller ikke jeg som kjørte den.

Nå vet jeg egentlig ikke hvor ille den var, var ikke jeg som bytta, men jeg fikk høre at den gikk fordi vi ikke hadde fått toppen plana.

Ikke vet jeg, det kan hende det var et spesielt tillfelle??

'75 Saab 96 v4 Rallybil

'80 Saab 96 V4 Jubileum

'88 Saab 900 Aero

'90 Saab 900 Aero

'96 Saab 9000 Aero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha vært et spesiellt tilfelle.. Har aldri planet noen topp etter bytte av topp-pakning, å det har holdt som F. Kjørte i ca ett år uten noen form for topp-pakning på 240'en, og den gikk som bare det. bytta topp-pakning etter året var omme, å den gikk helt til jeg tok ut motoren.

Pakningen hjelper jo ganske mye med å få det tett hvis toppen er en mikrodel skjev.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider