Gå til innhold

Vangen: Saab 900 Turbo '88 T8 - *solgt*

Ranger emnet

Vangen

Anbefalte innlegg

å dæven.. :P sideskjørt..? Hmm.. er vinter nå vet du? Høy bil er litt kult da. Lav bil og knekte sideskjørt er kjipt.. :p når får du dem på forresten?

Ligger enda hos han jeg har kjøpt de av. Skal ikke på før til sommeren og når jeg har skaffet meg front og bakfanger. Måtte bare sikre meg skjørtene siden de er sjeldne til 4/5 dørs.

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 338
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil mamma hadde en slik en , vel og merke uten T8`en @ ca 117hk

Jeg kan ikke noe for det , men jeg syns ikke 900 er noe særlig fin bak, minner meg på hvor gammel den er.. FYsJ

Men for å se bort fra hvordan fasongen og utseende er , så er den jo fin , i den forstand. Ble bra med nye felger ! :)

Er jo rompa som gjør hele 900cc ;) Men den kunne vært litt breiere. Og jeg er ikke ute etter at bilen skal se "ny" ut. Den har jo tross alt holdt designet mer eller mindre siden den første trillet ut av fabrikken i 79, og holdt seg til 93. :p

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på hvilke fangere jeg skal bruke til skjørtene. Vet bare at de skal være lakkert i sølv. men ikke om jeg skal gå for Original med turboleppe, aero, airflow, erebuni, osv... Noen som har noe liggende og/eller forslag? :)

airflow/erebuni er det samme.. eller de ser ihvertfall like ut. Stiligst på og900 spør du meg, ihvertfall hvis du skal lakkere de i samme farge som resten av bilen!:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

airflow/erebuni er det samme.. eller de ser ihvertfall like ut. Stiligst på og900 spør du meg, ihvertfall hvis du skal lakkere de i samme farge som resten av bilen!:)

mvh oddi

Erebuni er likt, men er gjort litt mer "rånete" med bla. fler hull/streker i bakfangeren. Men tanken var body-kit i bilens farge. Tror det blir ganske pent. Har forresten tatt av øyelokkene for vinteren, så du får se fra til vinterbildet. :p

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bodykit i bilens farge er et must.. blir nesten ikke fint uten å ha det i bilens farge vel.. Hvordan går det med bilen forresten? Fått den i orden?

Fattern kommer i de nermeste dagene så da blir det nok litt fart på sakene. Det med fargen på kittet:

90008.jpg

Dette er noe som er originalt på aerobilene, så jeg kunne hatt svart/mørkt bodykit, men som sagt så velger jeg å ha i samme farge. Så begge går. ;)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja.. kan du ikke skru selv da? :p må jo lære på ett eller annet vis vettu.. :p

Menne.. den bilen der kledde faktisk svart kit... Men jeg hadde satset på samme farge som bilen ihvertfall.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja.. kan du ikke skru selv da? :p må jo lære på ett eller annet vis vettu.. :p

Menne.. den bilen der kledde faktisk svart kit... Men jeg hadde satset på samme farge som bilen ihvertfall.. :)

Han har med seg topp-pakninga, så jeg orker ikke å skru sammen før han er med. ;) Men jeg må se noen gjør det først for jeg tør å bynne på slikt selv. ;p

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider