Gå til innhold

Vangen: Saab 900 Turbo '88 T8 - *solgt*

Ranger emnet

Vangen

Anbefalte innlegg

• Svar 338
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden bilen er FWD, så blir den ikke å ligge sidelengs mye. Men jeg lurte bare på hvordan en slik clutch ville funke i f.eks bykjøring med masse krypekjøring. Greit med clutch som kliper hard på svinghjulet, men nytteløst vist den blir helt jævlig å kjøre med til vanlig.

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke noe for bykjøring det der.. Kjørte en cosworth med racing clutch.. Helt jævli å kjøre med.. Clutchen tar så brått, at du er ikke klar over det hele tida... Hadde du bygd deg banebil, hadde det der vært perfekt clutch... Men ikke til bykjøring..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har orginalt viggen emblem til deg hvis du er intr?;)

faen!:P VANGEN sto det!:P hehe trodde det sto viggen jeg!:P øya er det første man blir blind på vett!;) stilig prosjekt da!:)

Hehe, ja. Viggen er for min del forbeholdt ng900 ;)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke dimensjonene på 9000-clutchen kontra 900, men hør på stcn-forumet, er jo noen 900-guruer der:) Og viggen er forbeholdt 9-3, ikke ng900!:))

mvh oddi

Okay, er ikke noe glup på ting nyere en og900 ;). Får høre videre med STCN gutta. :)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med en i Sverige også som lager replika av Airflow skjørt til en grei penge, så man får se hva som skjer mot sommeren. :)

som også støpte whaletail sa du? :O

HVOR?! Send meg en PM om det er et tlf nr eller noe da?

Hva med den gummikanten ytterst på spoileren? Svartlakkert glassfiber? hehe

Henrik

fin bil!

Nissan Micra K12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...