Gå til innhold

Vangen: Saab 900 Turbo '88 T8 - *solgt*

Ranger emnet

Vangen

Anbefalte innlegg

Det er godt å se at du har fått fart på bilen igjen :)

Ja det er greit å få godbilen tilbake, men jeg skal love deg at veien har vært lang siden den ble satt til side i oktober. :p

Og enda er det en del småting som ikke er helt på plass, kjøpte f.eks flett ny vannpumpe idag. Og det spøker for dynamoen. ;)

Synd at alt småarbeidet å detaljene ikke synes. Men det har vært mange og lange timer i garasjen.

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 338
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den svidde 15"ern min, så du er neppe interessert. :p

Skal spare å planlegge nytt annlegg nå.

Må si at vi er bra uheldige med bilene våres for tiden, marius :p

I allefall for min del: Først etter nesten 3000km "ryker" turboen, bremsene raser og i tillegg er jeg redd for at gearkassen bynner å bli dårlig.. koblett opp annlegget i min på fredagen, skulle ut en snartur for å hilse på medrussen, joda.. Først så hopper den ut av revers 2 ganger utenfor huset her, så inni byen så skal jeg F***n meg ikke få han i 1. gear igjen etter å tatt ett par kjappe telefoner på kaia.. måtte stoppe motoren, sette han i 1. og så starte.. hmf.. Går gearkassen nå så ribber jeg bilen, og skroter den! bynne å bli en meget dyr bil for meg nå..

Får "ny" turbo og bremser uti uka da :D

Hvordan står det til med din bil nå da? Gearkasseproblemer du også? annlegg som ryker.. hmf.. noe annet? :(

VW Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en del trøbbel med 900en min, først så klarte jeg å take med den, men fikk den kjørbar igjen, turboen min er også veldig slitt, også røyk kassa i påska.

Men skal jeg skrote den... nei da :) skal bare vente litt med den, for nå skal jeg kjøpe meg ny bil, 9000 aero :D

'75 Saab 96 v4 Rallybil

'80 Saab 96 V4 Jubileum

'88 Saab 900 Aero

'90 Saab 900 Aero

'96 Saab 9000 Aero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wolwerix, det med girkassen har mest sannsynlig med giroverføringa å gjøre.. Har sett at mange 900 har samme problemet. Er noen foringer inni der som blir slitt med åra.. :p

Ikke skrot bilen ihvertfall.. Ikke selg den til vangen heller. Han har.. Så selg den isåfall sykt billig til meg.. Tror jeg har en 50lapp en plass.. :p

Vangen, Sleng ut fler bilder av bilen din. Er jo stortsett bare tekst i denne tråden. Har du ingen bilder av motorbytte(ne)?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wolwerix, det med girkassen har mest sannsynlig med giroverføringa å gjøre.. Har sett at mange 900 har samme problemet. Er noen foringer inni der som blir slitt med åra.. :p

Ikke skrot bilen ihvertfall.. Ikke selg den til vangen heller. Han har.. Så selg den isåfall sykt billig til meg.. Tror jeg har en 50lapp en plass.. :p

Vangen, Sleng ut fler bilder av bilen din. Er jo stortsett bare tekst i denne tråden. Har du ingen bilder av motorbytte(ne)?

Skal se gjennom bildene jeg har tatt til uken. Akkurat nå så står flytting å ny jobb på planen. ;)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider