Gå til innhold

Vangen: Saab 900 Turbo '88 T8 - *solgt*

Ranger emnet

Vangen

Anbefalte innlegg

• Svar 338
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Liten update:

Fått alle fire felgene, slengt på litt sol-film, bytta olje og girolje pluss en drivknute damask som var ferdig. Fått tilbake turbotrykket etter å vært uten i en uke pga. noe lednings tull. Og til slutt tåke/rånelys. Siden det er tvilsomt at det blir noe bodykit på denne bilen så ble det til noen ( ovale :( ) grøftelys. En aldri så liten brann hadde jeg i motorommet på st.hans da det gikk noe skeis med et rele, men heldigvis fikk jeg slukket det raskt. Så her er bilen slik den nok blir seende ut mye av sommeren. (Bortsett ifra at jeg skal kappe det #&& eksosrøret når jeg får batteribøyen så endestykket ikke står en meter ut. :lol

Edit: Har også fått lakka ferdig bagasjeluka nå. ;)

skrap0.jpg

skrap1.jpg

skrap4.jpg

skrap5.jpg

skrap6.jpg

God sommer!

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble kjempe bra de med felga på! Men du har ikke sett den viggen potta da? Den er rå syns jeg, kanskje den blir fin på din?

Har du et bilde av en slik en? Har ikke hørt om den. Men husk, det er en stuss, ikke potte. Er nok med ei potte. :lol

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stili me saab prosjekt!! følger me her ja!! vi i Nord må jo ta åss ett treff en gang!! :)

Vi hadde et tidligere, men endte med et par narvikinger og en fra fauske som kom til harstad. Er vanskelig med sånne små lokaltreff. Men for all del, er bare å skrive i forumet på STCN at treff er ønsket. ;)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meh, du skal vite det at om det er lite respons her, så betyr ikke det at det er få som følger med ;) har sansen for saab'en, men den stussen, yuch.

Hehe, ja den blei litt teit igrunn. Godt å høre iallefall at noen følger med. :)

http://imgs.idnes.cz/ak_aktual/A040106_SAM_1024SAAB93VIGGEN01_N.JPG

den ende stussen der, går den på din? Kanskje den kler din bil?

Du er inne på noe der, har ikke tenkt oval før jeg så det nå. Stilig igrunn.

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider