Gå til innhold

Vangen: Saab 900 Turbo '88 T8 - *solgt*

Ranger emnet

Vangen

Anbefalte innlegg

• Svar 338
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, den er ganske tøff. Men jeg vet ikke hvor du kan få tak i den! Kanskje vis du ringer til en saab forhandler, så bestiller de det for deg?

Kan høre med Speedpart neste gang jeg bestiller deler, har Saab så har Speedparts det. ;)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trur du du klarer å legge ut et filmklipp når du kjører? Hadde vært morsomt å sett åssen den gikk:rolleyes:

Hvis du hadde fått det i mpg format, så hadde det vært konge:)

Fikler med tanken, må bare få tak i noe bedre en mobilen å filme med.

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mini1.jpgmini2.jpg

Har fått gjort litt på 4mnd da. :) Det første bildet er fra samme dagen da jeg hentet bilen, og det siste finnes på forrige side i større format. Skal sies at jeg sikler etter en fullblods Aero 900, T16 motor, 3dørs coupe, skinnseter, soltak, koksgrå lakk og helrenovert motor med sinte deler som stekker seg over 200hk/300nm linja. Men det er nok langtidsplaner enda. zzzz

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mini1.jpgmini2.jpg

Har fått gjort litt på 4mnd da. :) Det første bildet er fra samme dagen da jeg hentet bilen, og det siste finnes på forrige side i større format. Skal sies at jeg sikler etter en fullblods Aero 900, T16 motor, 3dørs coupe, skinnseter, soltak, koksgrå lakk og helrenovert motor med sinte deler som stekker seg over 200hk/300nm linja. Men det er nok langtidsplaner enda. zzzz

Veldig bra resultat så langt da!! :) liker d man ser!! :)

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Fikk besøk av statens veivesen i sideruta etter å ha bråka litt rundt en sving. Han hilste å sa at de hadde teknisk kontroll :p

Men senkesettet å øyelokka som jeg har vært mest redd for å måtte bytte snuste de ikke på. Men derimot så ba han om papirer på eksosannlegget (3") og papirer på felgene mine siden de ikke er original. Den var jeg IKKE forberedt på :p

Fikk kjøre videre med beskjed om at jeg kunne riskikere mangelapp vist jeg ikke skaffet papirer og ble stoppet igjen. :p Heia veivæsne! :)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte nesten disse:

aerobreddere.jpg

Skal slenge de på når det blir litt mer tørt og jeg har fått lakka de. Blir spennende å se hvordan de passer siden de egentlig ikke er lang nok for å ha rundt hele hjulbuen siden de egentlig skal passe ilag med aero sideskjørt. :)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får skaffe deg sideskjørt da ;)

skulle ikke du fikse den eksos-stussen ?

Får ikke aeroskjørt som passer til 5d, bare 3d :(

Eksosstussen blir tatt når jeg har kjøpt batteribøy å skal sveise alt på plass. Fikk beskjed først igår at den var kommet på lager. Men nå driver jeg å hører på pris på en Airflow front med en ifra Sverige. Så man får se hva som skjer. ;)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider