Gå til innhold

Bilder fra Streetmeet 29. mai

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

faen ass!! Visste jeg skulle hatt med kamera denne gangen!!

Så en liten presentasjon av filmen. det var kjedlig og dårlig filmet.

Viste jo lite om bilene....

Kunne laget det en smule proffere og fått reklamert bilene en smule mere om jeg hadde visst at det skulle blitt så fett. og konvoien te byen. NYDELIG... var morro å passere alle bila.,

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar
Originally posted by famir

Nei den fikk vi ikke med oss. Vi lå etter deg en runde på plassen der (grå Vectra) for å prøve å få noen gode bilder av bilen din, men du sto jo faen meg aldri stille! Hehe :)

Nei, jeg lette etter hfracing, men fant bare bilen hans. Stoppet et par ganger da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Bildene mine kan beskues HER.

DSCF0046.jpg

Jeg overlot et par venniner til å ta noen av bildene så dere får unnskylde hvis det er noe som ikke helt stemmer der.

(Håper de ikke leser her inne) :)

Famir: jeg tror vi sto rett ovenfor hverandre når dem svei gummi på plassen der, jeg er så si på alle bildene med røyk på :P helt på andre siden med den fine blå regnjakka mi ;) (linselus) du som hadde disse venninnene som fløy rundt å tok bilder? blond berte med hvite bukser?

EDIT: nok engang bing som skrev men glemte å logge ut av larsa sin konto *logge ut nå*

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bra synes jeg, var der ifra kl 16 til 20... En del bra biler og mye liv.... :)

Tok av når Jace tok et par turer med R1'en....

Han er gæren... ;) Ikke mange som hopper rett ifra Dt 50 til R1....

Og fikk lappen i går som han sa...

Gleder meg til neste Streetmeet .... Får vi organisert crusinga bedre blir det konge... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

faen, varre deg som råna rundt i den jævla vectraen?...... apekatt.. gadd heller ikke å hilse på nei.... BiaTch!

Jeg satt på med den ja. Satt og holdt kameraet klart hele tiden tilfelle noen skulle finne på noe sprell! :)

Originally posted by larsa

Famir: jeg tror vi sto rett ovenfor hverandre når dem svei gummi på plassen der, jeg er så si på alle bildene med røyk på :P helt på andre siden med den fine blå regnjakka mi (linselus) du som hadde disse venninnene som fløy rundt å tok bilder? blond berte med hvite bukser?

Så sannelig er du med på en del. Hehe, vi flyttet på oss så og si hele tided, og jaggu hadde du klart å flytte deg deretter! :D

Det var ei blond ei med hvit bukse, og ei brunette med svart bukse som løp rundt og tok noen bilder for meg ja. :)

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

faen ass!! Visste jeg skulle hatt med kamera denne gangen!!

Så en liten presentasjon av filmen. det var kjedlig og dårlig filmet.

Viste jo lite om bilene....

Kunne laget det en smule proffere og fått reklamert bilene en smule mere om jeg hadde visst at det skulle blitt så fett. og konvoien te byen. NYDELIG... var morro å passere alle bila.,

Var det ikke du som på forhånd sa du skulle ta med kamera da? Eller var det gatebil du da snakka om? :)

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Aldri teknisk kontroll når det er så mange biler...

...og du kan godt få no'n lykkepiller av meg:D

Hehe, var det du som veiva så fælt med arma til den lilla rx-7 en? Med kamera? :) Syns kameraet såg så profft ut, så jeg tenkte det var deg ;)

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider