Gå til innhold

Bilder fra Streetmeet 29. mai

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Kid-A

 

Yepp!

 

Kameraet var proffere enn veivinga:D

 

Helt enig, var ikke helt forståelig denna veivinga di ;) Men men, det vart vel bra bilde alikevel? :)

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

 

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by borabora

Tok av når Jace tok et par turer med R1'en....

Han er gæren... ;) Ikke mange som hopper rett ifra Dt 50 til R1....

Og fikk lappen i går som han sa...

 

 

Jeg kjører da pent, det bare ser ut som det går fort...

 

DT'n solgte jeg for mange år siden. RIP

 

Kommer nokk på andre treff også, var gøy! Kanskje jeg greier å kjøre på bakhjulet da onfiredevi

tut tut bært bært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PorscheFreak:

Du fikk testa bremsene dine bak meg en gang, tror jeg. Ble litt bråstopp på vei ned til byen fra Ikea. Hørte hvining i hjul og ventet på at det skulle smelle :cool:

 

Ellers var treffet kult, sjeft å stenge av Karl Johan, selv om ikke alle var helt med på hva som skjedde...

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kak

 

Slikt skal jo _selvfølgelig_ avtales på _forhånd_, men vi tar det i pm.

 

det er da bare et lite bilde... :rolleyes: :rolleyes:

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dee Jay

Snodig....jeg kom i følge med en i en rød cossie og en rød e30 m3, og før dem kunne komme ut av bilene var det 4-5 fotografer rundt bilene....men de er bare på et galleri her...

 

Vel, en del biler jeg ikke har fått med, av den enkle grunn at de kom etter jeg dro, selvom jeg syntes jeg dro sent.. Den cosworthen var garantert ikke der når jeg dro.. Samme når rx7ene var der. Dro ca. når hybrid-R saken kom, gadd ikke ta bilde av den heller siden vi allerede var på vei ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by magzmod

PorscheFreak:

Du fikk testa bremsene dine bak meg en gang, tror jeg. Ble litt bråstopp på vei ned til byen fra Ikea. Hørte hvining i hjul og ventet på at det skulle smelle :cool:

 

Ellers var treffet kult, sjeft å stenge av Karl Johan, selv om ikke alle var helt med på hva som skjedde...

 

Ja, det stemmer det! :) Hehe, jeg ventet på smellen selv. Var litt smånervøs en stund der. Men men, det gikk da bra. Det var litt glatt gitt, tror jeg hadde en meter til å gå på men, alikevel, det kunne gått galt. Tror jeg var litt heldig der gitt.

 

Kjørte mot trondheim etterpå du vel? Måtte betale manuelt jeg, så jeg vart hengende etter. Men jeg fant dere igjen i tunellen tror jeg (kjørte litt tulling da).

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

 

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kinx

 

Vel, en del biler jeg ikke har fått med, av den enkle grunn at de kom etter jeg dro, selvom jeg syntes jeg dro sent.. Den cosworthen var garantert ikke der når jeg dro.. Samme når rx7ene var der. Dro ca. når hybrid-R saken kom, gadd ikke ta bilde av den heller siden vi allerede var på vei ut.

 

Jepp, vi kom litt sent....men siden det var endel som tok bilder av den så synes jeg det var litt rart. Men det er vel sikkert den enkle grunn av at dem ikke har lagt ut bildene dem tok på nett.

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår