safoll Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Har handlet meg en bensintrykksmåler fra Japan, og da kommer off course manualen på japansk også. Så nå lurer jeg rett og slett på hvor jeg skal montere giveren til instrumentet? Før/etter bensintrykksregulatoren? Eller noen andre steder? Regner med at jeg må bruke et t-stykke for å få koblet til giveren på slangene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Du skal helst inn på bensingalleriet, men sånn i praksis så er det ok fra filter til inntak trykkregulator, er samme(mer eller mindre) trykk hele veien der. Det normale når man skal måle trykket er å koble seg med ett t-stykke inn på inntaket til galleriet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Du skal helst inn på bensingalleriet, men sånn i praksis så er det ok fra filter til inntak trykkregulator, er samme(mer eller mindre) trykk hele veien der.Det normale når man skal måle trykket er å koble seg med ett t-stykke inn på inntaket til galleriet. Ok, takker for svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg