stand-jo Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Blir en fet bil dette. :thumb Skal bli kjekt å se hvordan det blir til slutt. :) Slip bort "VOLVO" på toppdekslet du! :thumb hehe. Da blir det nok flere som godtar den skapningen du slenger nedi motorrommet der... ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Ta bilde ta bålken a vegar=) ska væll ræse litt når jeg får 242`n på vægen :) :biker :ssip: Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Nå har vi fått sett motorn sånn ca der den skal være,så da blir det å lage motorfester idag. Så bygge om bunnpanna. Blir gøy. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 jøss, dette var ikke noe man ser hver dag.. eheh, regna med mange hester på dette da?.. håper det funker fjell.. =D lykke til.. Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Detta er kult at noen gjør. m'm Bygger du bare om mellomakslingen og bruker 190 bakakselen ? Skulle tatt en tlf til KW-racing du, der tror jeg de selger alle disse staga i bakstillinga med polyhoretan(hard plast) foringer. Har litt av samme planene med min 230TE. Vurderer M5 motor og gir. Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Motorfester: Nå står motoren på festa. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 artig prosjekt detta :) skikkelig kult at du skal ha Volvo motor :) års model er motorn? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 artig prosjekt detta :) skikkelig kult at du skal ha Volvo motor :) års model er motorn? Mvh Erik Den motorn som sitter der nå,er ikke fk motor. Detta der er bare noe jeg har skrudd i sammen med dele fra forsjellige motorer,bare for å få noe å bygge etter. Skal kjøpe motor når jeg har alt klart med bunnpanne,oppheng,eksos+++ Men tar gjerne imot tips å sånt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 jøss, dette var ikke noe man ser hver dag.. eheh, regna med mange hester på dette da?.. håper det funker fjell.. =Dlykke til.. Med det første satser jeg bare på en chip å noe trykk. Får jeg tak i en FK,så er den 136hk org, å da blir det kansje litt lettere å få detta godkjent. Men som sagt, litt mere trykk. går ganske greit da, men mye vil ha mer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 skjønte at det ikke var en FK motor. bare å spørre det. ang hva du lurer på osv.. org bunnen som er balansert holder fint 300 hk :) bare å rope ut om du lurer på noe. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 skjønte at det ikke var en FK motor. bare å spørre det. ang hva du lurer på osv.. org bunnen som er balansert holder fint 300 hk :) bare å rope ut om du lurer på noe. Jeg trenger hjelp angående oljepumpa, så skulle hatt litt info om tørrsump, da det blir kansje den beste løsningen. Å så ser det jo litt tøffere ut å da :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 hehe. hvorfor tørrsump på 136 hk? gutta som har 5 - 600 hk bruker jo nesten aldri det Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 hehe. hvorfor tørrsump på 136 hk?gutta som har 5 - 600 hk bruker jo nesten aldri det hehe.. har ikke plass til oljepumpa. Det går bare ikke,så den må bort. Å da har jeg ikke så mye anna valg, viss det ikke er levert noen bitte bitte små oljepumper. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 hvorfor har du ikke plass? har du endra bunnpanna så sinnsykt mye? men du skal gjøre de motor festene sterkere? ang girkasser., hvorfor ikke bruke getrag fra merce? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Høres ut som et tøft prosjekt stå på!! Mvh Jørn Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg