dr_abbaz Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Hei kjære! Jeg holder på å sette i stand en -68 142 og tenker på å bytte stoler. I utgangspunktet ser jeg etter noe mer "sportslig" enn 240-stoler, men ikke bøttestoler. Noe ala Recaro som sitter i noen Gti og slikt, men ikke såå dyrt uhhmmwhat? Noen som har noen vettuge forslag? På forhånd takk :thanks Siter "Oh, no, here comes the nazi-kommunist's!" -Rainer Wolfcastle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg er ute etter akkurat det samme.. ;) Noen som har noen vettuge forslag? Hehe! Tror nok begge to er ute etter sportsstoler og ikke racingstoler for de som skjønner forskjellen. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 se tråden i 200 forumet! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107713 Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Har a sett den, men syns egentlig ikke noen av de stolene hadde passet i bilen min.. Kunne tenkt meg noe litt mer nøytralt. Hehe! Gamle originale cosworth seter hadde vært nesten det ultimate tror jeg. Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1034847 Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr_abbaz Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Takk Hr. Abarth! :P Cosworth seter hadde kanskje ikke vært så dumt nei... :D Siter "Oh, no, here comes the nazi-kommunist's!" -Rainer Wolfcastle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jepp! Er nøyaktig sånne stoler jeg er ute etter. Men de var nok litt for dyre for meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 volvo 850 stoler. passasjer siden er vippbar ( for oss med riktigantalldører;) ). ( er hvertfall slike seter på mors 855 96mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hvordan er det forresten å få godkjent seter med vipperygg i en 4-dørs bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hvorfor skulle det være et problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 haha. skjønte ikke jeg æll.. cossie stole er bræie!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg