im the bandit Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 heisann! jeg skal bytte bærekuler på min 740! jeg skrudde på dette i går. tokk av hjulet forand og tokk av det som skulle men den ville ikke av!!! noen som vet ossen jeg kan få den av? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 VVV = Vilje, vold og vaselin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 VVV = Vilje, vold og vaselin. hehe! er nok det som må til ja:P!!! men er det bare å få av leddet? eller HELE greia? har nye deler! Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 når jeg skulle av med fjørbeine når jeg bytta dempere sleit jeg me det samme..da kom en kompis "hoppa" på det, jeg ble selvfølgelig likbleik i tryne og viste ikke hva jeg skulle si, men det var det som måtte til, men var heldigvis lettere på andre sida.. men før du begynner å ta hardt i, dobbelsjekk at alt av skruer og ting er vekke! av det som skal vekk selvfølgelig, går på en smell hvis ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 når jeg skulle av med fjørbeine når jeg bytta dempere sleit jeg me det samme..da kom en kompis "hoppa" på det, jeg ble selvfølgelig likbleik i tryne og viste ikke hva jeg skulle si, men det var det som måtte til, men var heldigvis lettere på andre sida.. men før du begynner å ta hardt i, dobbelsjekk at alt av skruer og ting er vekke! av det som skal vekk selvfølgelig, går på en smell hvis ikke oki! så teorien er at jeg må ta HARDT i!!!!??? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 heh JÆVLIG hardt! husker ikke helt 100% åsen det var, men når jeg tok andre sida var jeg helt alene, og hadde lite lyst å hoppe på bilen(;)) så lurer på om jeg "vridde" å lirka litt med et skrujern.. men ja det sitter satans fast! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Det er Volvo det er snakk om her, så da må det makt til! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 her er et bilde når jeg hadde fått av mitt, så ser du at du har løsna alt som må til..er ikke så sjukt mye egentlig, men bare sånn i tilfelle du har glemt noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 her er et bilde når jeg hadde fått av mitt, så ser du at du har løsna alt som må til..er ikke så sjukt mye egentlig, men bare sånn i tilfelle du har glemt noe.. må du fjerne fjæra da??? trur ikke du trenger det!!! stod iallefall ikke det i boka! Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 var en på skolen jeg snakket med! han sa at jeg måtte ha et spessial verktøy får å få av bærekula! men det må da gå ann og dra den av!? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 var en på skolen jeg snakket med! han sa at jeg måtte ha et spessial verktøy får å få av bærekula! men det må da gå ann og dra den av!? som det er sagt tidligere , VOLD og VILJE :D hehe spett , slegge osv er nødvendig ved understellsjobber på volvo :P Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 som det er sagt tidligere , VOLD og VILJE :D hehe spett , slegge osv er nødvendig ved understellsjobber på volvo :P hehe! høres brutalt ut:P!!! men hva skal jeg slå på??? den som holder bærekula eller den lille tappen med gjenger på bærekula??? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 skru løs kula , så bruker du noe til å kile /sette press nedover på armen , mens kula er skrudd i fjærbeinet så det henge i oppe. så banker du godt med en stor hammer / lita slegge på armen rundt der bolten på kula går gjennom armen (viss du fatte ? ) når den er løs - og dette skjer fort når d først skjer... pass opp så du ikk går på en j*vlig smell , så løsner du kula fra fjærbeinet. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 se bildet til b230ft ! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 skru løs kula , så bruker du noe til å kile /sette press nedover på armen , mens kula er skrudd i fjærbeinet så det henge i oppe. så banker du godt med en stor hammer / lita slegge på armen rundt der bolten på kula går gjennom armen (viss du fatte ? ) når den er løs - og dette skjer fort når d først skjer... pass opp så du ikk går på en j*vlig smell , så løsner du kula fra fjærbeinet. skjønte det;) så bare la den være festa i fjørbeinet! og slå som F på den stanga som ``holder den fast`` Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg