Volvo740Turbo Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 slå som pokker på den delen av armen som holder rundt den gjenga stanga på kula.... så samtidig m press ned slipper den..... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 tror jeg ville løsna på toppen først, å så slrudd sammen igjen, uten moment.. det som gjelder er det volvo740turbo sier, og regn med du må bruke det du har av krefter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 nå er den ene sia fiksa :)!!! var ikke vanskelig! løsna bare plutselig etter jeg hadde voldtatt hele bilen :Pknock Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 det enkleste er å ha fjørbeinet og alt montert og løsne bærekula under og lagge press på bærearmen mens du slår skikkeli gått til selve bærekula! spjoing så er det løst ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 det enkleste er å ha fjørbeinet og alt montert og løsne bærekula under og lagge press på bærearmen mens du slår skikkeli gått til selve bærekula! spjoing så er det løst ;) det jeg gjorde;):naaaws Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg