-Rønningen- Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 noen som vet hva slags verktøy som bli brukt når man porter topp? virker for meg som det er en slags pinne fres? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 er en pinne fræs ja Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smotti Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Det som jeg vet har blitt brukt er en liten slipemaskin.. feks noe dremel aktig med slipe stein på.... :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 er sånne jeg meinte! noen som vet hvor man for kjøpt? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 nærmeste jernvare, wurth har mener jeg Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smotti Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jernia.... eller annen jernvare handel.. :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Biltema og clas ohlson har også. Vet ikke hvordan kvaliteten på disse er i forhold til de på wurth, men clas ohlson selger hvertfall dremel.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 tror jeg holder meg til wurth jeg! ekke helt fornøyd med verktøyet døm har på biltema! knekker fort sammen! :P noen som veit om man for kjøpt ferdige pianotråd ringer til å frese ned i blokka? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 har du mønster og porte etter? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 har ikke no mønster nei! har en gammel topp her jeg tenkte jeg skulle prøve meg fram på! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Luftdrevet slipemaskin fra f.eks biltema er også fint til porting. Brukte et lite utvalg av utrangerte roterende filer fadern hadde fra jobben. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Må en gjøre noe mere enn å spyle gjennom kanalene etter å ha portet? Noen som har noen tips til "gjøre-det-selv" hehe.. Har ikke tenkt å begi meg ut på det med det første men heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 kanalene er jo sjeldent lengre enn 5-8cm lange og når du porter har du ventilene ute og du ser jo med en gang om det noe spon igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 ikke for å være frekk rønningen men vet du ikke hva slags verktøy du skal bruke engang er dette noe du bør holde deg unna Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveina Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Du har nok flaks om det blir noe bedre i hele tatt, mest sannsynlig får motoren dårligere fyllningsgrad enn originalt, og uten å ha dette avstemt kan du ende med å flytte momentet (tune det) lenger unna alle andre parametere, så resultatet blir dårligere.. Det du derimot kan gjøre er å polere, dette for å såvidt slette ut store ugjevnheter. Porting er heller ingen vits å drive med så sant man ikke kan backe dette opp med flowtall, for jeg regner med du ikke har noen flowbenk. Siter S.C.E. '76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg