Gå til innhold

funkker denne Power Booster?

Ranger emnet

viddi_boy

Anbefalte innlegg

sorry ot, men det var en tanke som streifet hodet mitt en dag for lenge siden. Hva med å koble en feit 200liters kompressor på innsuget? Lade den opp maks før du putter den i bagasjen. Kompressoren jeg har hjemme gir jo 10bar :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry ot, men det var en tanke som streifet hodet mitt en dag for lenge siden. Hva med å koble en feit 200liters kompressor på innsuget? Lade den opp maks før du putter den i bagasjen. Kompressoren jeg har hjemme gir jo 10bar :D

10 bar og en liter i minuttet eller noe... en 2liters motor ville tømme tanken før du hadde greid å slippe tenningsnøkkelen...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er en slik oppe til debatt.....IGJEN...? :D:D:D

I steden for den lille modifiserte PCvifta, tar du heller i litt, så ser det ut som om du har forsøkt også! :D

Gå for en slik:

John Deere bensindrevet løvblåser!

Leaf%20Blower.jpg

Se her hvorfor:

http://videos.streetfire.net/search/leaf/0/AB544E3B-5DFF-416D-9CFD-A1AD23CA9564.htm

http://videos.streetfire.net/search/leaf/0/8C22540D-BBDE-4FA4-8727-CD79EE2AB3CD.htm

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Tror de gutta hadde det morro med den flaska også! (ikke rart de ikke trodde på resultatet, rommet var nok fyldt med lystgass, wihhh :spin drunk)

Ser ut til å funke rimelig bra. Tenk på hva det lader om det blir skikkelig tett rundt innsuget på den løv blåseren.

Husk at var på motorer med standard kompresjon, og ikke noe lav komp motorer! Hadde antageligvis blåst det som blåse var å blåse om det hadde fått opp trykket.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

men hvorfor ikke bare montere en sånn turbo-sak? ingen som har tenkt på det?

Slik turbosak?

big_turbo.jpg

Er nok mange som har tenkt tanken på det ja...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider