viddi_boy Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 http://streetdesign.no/?go=produkt&id=5973&img=1&PHPSESSID=96ce562c9c688ea3d100c684fefdf747 noen som vet om denne funker??? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Nå igjen....... Diskutert før denne med mye latter etc.Søk på forumet :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 haha...er forskjellig man lager nå til dags Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 sorry ot, men det var en tanke som streifet hodet mitt en dag for lenge siden. Hva med å koble en feit 200liters kompressor på innsuget? Lade den opp maks før du putter den i bagasjen. Kompressoren jeg har hjemme gir jo 10bar :D Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 hviss dette funker so hadde dette vøre tøft, er jo ca 10 hk mere da, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 sorry ot, men det var en tanke som streifet hodet mitt en dag for lenge siden. Hva med å koble en feit 200liters kompressor på innsuget? Lade den opp maks før du putter den i bagasjen. Kompressoren jeg har hjemme gir jo 10bar :D 10 bar og en liter i minuttet eller noe... en 2liters motor ville tømme tanken før du hadde greid å slippe tenningsnøkkelen... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Herregud, er en slik oppe til debatt.....IGJEN...? :D:D:D I steden for den lille modifiserte PCvifta, tar du heller i litt, så ser det ut som om du har forsøkt også! :D Gå for en slik: John Deere bensindrevet løvblåser! Se her hvorfor: http://videos.streetfire.net/search/leaf/0/AB544E3B-5DFF-416D-9CFD-A1AD23CA9564.htm http://videos.streetfire.net/search/leaf/0/8C22540D-BBDE-4FA4-8727-CD79EE2AB3CD.htm :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 wired: respekt for de gutta der, ikke faen om jeg ville hatt trynet mitt i nærheten av den nitro-ladinga der.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 wired: respekt for de gutta der, ikke faen om jeg ville hatt trynet mitt i nærheten av den nitro-ladinga der.... LOL! :D ikke sant? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hehe.. Tror de gutta hadde det morro med den flaska også! (ikke rart de ikke trodde på resultatet, rommet var nok fyldt med lystgass, wihhh :spin drunk) Ser ut til å funke rimelig bra. Tenk på hva det lader om det blir skikkelig tett rundt innsuget på den løv blåseren. Husk at var på motorer med standard kompresjon, og ikke noe lav komp motorer! Hadde antageligvis blåst det som blåse var å blåse om det hadde fått opp trykket. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hehe men hvorfor ikke bare montere en sånn turbo-sak? ingen som har tenkt på det? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Der mini power booster :D En klassiker på bilforumet Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hehe men hvorfor ikke bare montere en sånn turbo-sak? ingen som har tenkt på det? Slik turbosak? Er nok mange som har tenkt tanken på det ja... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 tror kanskje jeg må flytte batteriet bak for å få plass...? hmm.. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrt Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 tror kanskje jeg må flytte batteriet bak for å få plass...? hmm.. Vis ikke hele motoren... :wonder ;) Siter # 1985 Volvo 240 GL b230a (vinterbil) # 1997 SAAB 900 SE Turbo (sommerbil) http://photobucket.com/albums/y274/myrt88/ Member of:Saabturboclub.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.