J.C. Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Noen som har noen erfaringer med angel eyes på Opel Corsa B? Har sett på ett sett fra autospar til 2799 kr, men fant ett annet par på ebay, er disse så og si like eller? Fikk beskjed av selgeren at det er Sonor fra Taiwan som produserer lyktene.. Siter Audi 80 B4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 har slike selv jeg, har bare ikke brukt de enda :P Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 noen som er intressert i å hjelpe meg med og skaffe Angels eyes for meg? sånne som de på den linken som J.C. viste til.. for jeg kan ikke tysk:watchout hehe og det å bestille fra Ebay i england blir litt dumt pga lysbildet vett.. Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Det burde ikke være noe problem, bare send meg en pm :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C. Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 bare send en mail til ebay@klapper-autoteile.de på engelsk, og spør om han kan skaffe angel eyes like de på ebay til deg. De er veldig behjelpelige.. Jeg kjøpte de angel-eyes'ene på ebay, men kjøpte mye annet også av han som jeg bare tok over mail.. Og nå ligger varene i oslo og venter på fortolling.. Siter Audi 80 B4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa driver Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Har selv kjøpt angel eyes til bilen min, corsa b. Har ikke noe negativt å si om de, passer bilen kjempe bra. Eneste er at orginal ledningen til parklyset ikke er lang nok så den må forlenges, men har man loddebolt og krympe strømpe så er mye gjort... Så kan anbefale de på det sterkeste. Siter Drive corsa is cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg