Marius Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Soul Assasins fra japan Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 han har forøvrig ikke det jente turbo kitet mere... nå har han HKS Kai T 51 R ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 denne spiser forøvrig opp dahlsmekk... import tuning... ruud og ja den volvo... ;) who need pistons? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by marius denne spiser forøvrig opp dahlsmekk... import tuning... ruud og ja den volvo... ;) who need pistons? Er det mulig å ta Volvo altså... Nei og nei... får sette i gang no nå ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by volvofasII Er det mulig å ta Volvo altså... Nei og nei... får sette i gang no nå ass trimmer man en FC3 til 300hk drar man vel fra alle 'vasse' volvoer noen gang bygget... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by boXer trimmer man en FC3 til 300hk drar man vel fra alle 'vasse' volvoer noen gang bygget... :D Ja du kan så si, ble litt provosert nå, hehehe MEN DET ER HELT SIKKERT AT DET IKKKKKKE ER NOE SOM helst problem å knuse en FC3 med volvo........ hmmm hehehehhe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 hvor får man tak i lyktene og frontfangeren på den bilen. detta så skikkelig raserbil ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 sånn skal nemli min rx7 se ut, hva må til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Originally posted by sindrulf sånn skal nemli min rx7 se ut, hva må til? Du må handle Re Amemiya body kit fra Crazy Tuning :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Originally posted by marius Du må handle Re Amemiya body kit fra Crazy Tuning :) La meg gjette.. det koster en liten formue? :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 koster det så jænna mye da, er det ikke bare lyktkonvertering og front:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 hmm, jeg fant dessuten ikke noe bodykit på crazy tuning. ser ikke ut som de har noe til fc3 der i det hele tatt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Originally posted by sindrulf koster det så jænna mye da, er det ikke bare lyktkonvertering og front:rolleyes: Se på siden dems RE-Amemiya (gjennom babelfish) Hvis jeg ikke bomma helt så koster fronten med lykt konvertering rett under 9000kr ifølge siden til dems. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 skjerp dere a. en hest er en hest Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Linket feil?? fant ikke no rå bil jeg.... :rolleyes: :rolleyes: Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg