sindrulf Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 her er linken til prislisten for fc3 og her er linken til det jeg fant som kostet 9000norske:D, jeg vet ikke helt jeg, får man lyktekonverteringen og fronten da? vakke sÅÅÅÅ dyrt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Originally posted by Silverboy Linket feil?? fant ikke no rå bil jeg.... :rolleyes: :rolleyes: Hvis man kjører 9ere med bruksbilen sin har man automatisk rå bil ;) :D Siden der er ikke oppdatert på evigheter. Bilen gikk værre etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Originally posted by boXer Hvis man kjører 9ere med bruksbilen sin har man automatisk rå bil ;) :D Siden der er ikke oppdatert på evigheter. Bilen gikk værre etter hvert. oki.. da gir det mening, hvis den er oppgradert etter det som står der... for kan vel ikke si at det var det grommeste jeg har sett, for å si det sånn... så ikke ut som noen 9'er bil.. :) (trengte jo til og med olje på asfalten for å spinne... ) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Crazy Tuning er en ny butikk. Selv om de ikke har alle delene i webshopen sin, så kan det nok skaffes fordi. Originally posted by sindrulf hmm, jeg fant dessuten ikke noe bodykit på crazy tuning. ser ikke ut som de har noe til fc3 der i det hele tatt: Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Da kjører den i fra meg bare fordi du sier det i hverfall. oppsette hans begrenser seg til max 800hk og da har jeg tatt med at han har en T51. ser ikke noe ekstremt spes med den bilen egentlig. Land Cruisern min tar til frokost... blir ikke sant bare forde jeg sier det da vet du. Men drøm videre. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 ja stemmer det er agurk tid på forumet. my bad... Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Originally posted by Quicksilver Da kjører den i fra meg bare fordi du sier det i hverfall. oppsette hans begrenser seg til max 800hk og da har jeg tatt med at han har en T51. ser ikke noe ekstremt spes med den bilen egentlig. Land Cruisern min tar til frokost... blir ikke sant bare forde jeg sier det da vet du. Men drøm videre. Til og med Skyline/micraen min kjører fra sølvpilen din. hahaha lol lol lol Først få bilen til å gå...... så snakke... :D (dette er en spøk til dere som ikke skulle forstå det, ikke ment som frekk kommentar eller noe som helst annet, bar en uskyldig spøk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 å du er en stor tulling (dette er en spøk til dere som ikke skulle forstå det, ikke ment som frekk kommentar eller noe som helst annet, bar en uskyldig spøk) :D :D :D Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Originally posted by Quicksilver Da kjører den i fra meg bare fordi du sier det i hverfall. oppsette hans begrenser seg til max 800hk og da har jeg tatt med at han har en T51. ser ikke noe ekstremt spes med den bilen egentlig. Land Cruisern min tar til frokost... blir ikke sant bare forde jeg sier det da vet du. Men drøm videre. Da glemte du å regne med det faktum at han har en POKEMON på dash'n! Pokemon = kjør 9er :rolleyes: :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Originally posted by boXer Da glemte du å regne med det faktum at han har en POKEMON på dash'n! Pokemon = kjør 9er :rolleyes: :D :D :D *Kjøpe pokemon og lime på dasjen* Men hvis en bil kjører 9ere så er den mye raskere(rett frem) en din reidar, fordi om den ikke har 1000000000000000000000000000000HK Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Har den over 230Km/t på 402m så er den rask ja, men jeg fant ikke noe info om at den gikk så bra, mulig jeg overså noe. Det er ingen her som har den minste aning om hvor fort min bil kan gå, de som påstår noe annet snakker ut av uvitenhet. men men sånn er livet hehehe Nei da wankel ruler.. derfor har eieren av den svette Import Tuning supran sponset flere av dem, blant annet 2 stk i Sverige men så å si identiske spec med denne do rullen Marius la ut link til. ;) ;) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 En supra med mindre spec en min http://www.titanmotorsports.com/900160mph.html har kjør på 8.90sek 260.8km/t men han hadde jo ikke Pokerman da ;) ;) samme f er det.. nå er det 4 timer til avreise til messa i sverige.. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 snakk om å vekke til livet en nesten et år gammel tråd... hehe Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 hehe.. jammen ser man det... la ikke merke til det før nå :) ti minuter til avreise til Bilsportmessa.. :D ALT ALT ALT FOR TIDLIG!!! Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Originally posted by Silverboy ti minuter til avreise til Bilsportmessa.. :D ALT ALT ALT FOR TIDLIG!!! Tidlig??? Jeg har akkurat vært og spydd, ble litt for full, og i senga ligger det en halvt spansk fonkybigblakcassbahamamamadrama dame med en sinnsyk kropp og fryser..... også sitter jeg her på forumet og skriver:rolleyes: daaaaaaaaaaamn........ :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg