Gå til innhold

Verdens feteste street legal FC3

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by boXer

Hvis man kjører 9ere med bruksbilen sin har man automatisk rå bil ;) :D

Siden der er ikke oppdatert på evigheter. Bilen gikk værre etter hvert.

oki.. da gir det mening, hvis den er oppgradert etter det som står der... for kan vel ikke si at det var det grommeste jeg har sett, for å si det sånn... så ikke ut som noen 9'er bil.. :) (trengte jo til og med olje på asfalten for å spinne... )

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjører den i fra meg bare fordi du sier det i hverfall. oppsette hans begrenser seg til max 800hk og da har jeg tatt med at han har en T51. ser ikke noe ekstremt spes med den bilen egentlig.

Land Cruisern min tar til frokost... blir ikke sant bare forde jeg sier det da vet du.

Men drøm videre.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Da kjører den i fra meg bare fordi du sier det i hverfall. oppsette hans begrenser seg til max 800hk og da har jeg tatt med at han har en T51. ser ikke noe ekstremt spes med den bilen egentlig.

Land Cruisern min tar til frokost... blir ikke sant bare forde jeg sier det da vet du.

Men drøm videre.

Til og med Skyline/micraen min kjører fra sølvpilen din. hahaha lol lol lol

Først få bilen til å gå...... så snakke... :D

(dette er en spøk til dere som ikke skulle forstå det, ikke ment som frekk kommentar eller noe som helst annet, bar en uskyldig spøk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Men drøm videre.

Da glemte du å regne med det faktum at han har en POKEMON på dash'n!

Pokemon = kjør 9er

:rolleyes: :D :D :D

post-112-13804851169707.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Da glemte du å regne med det faktum at han har en POKEMON på dash'n!

Pokemon = kjør 9er

:rolleyes: :D :D :D

*Kjøpe pokemon og lime på dasjen*

Men hvis en bil kjører 9ere så er den mye raskere(rett frem) en din reidar, fordi om den ikke har 1000000000000000000000000000000HK

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den over 230Km/t på 402m så er den rask ja, men jeg fant ikke noe info om at den gikk så bra, mulig jeg overså noe. Det er ingen her som har den minste aning om hvor fort min bil kan gå, de som påstår noe annet snakker ut av uvitenhet. men men sånn er livet hehehe

Nei da wankel ruler.. derfor har eieren av den svette Import Tuning supran sponset flere av dem, blant annet 2 stk i Sverige men så å si identiske spec med denne do rullen Marius la ut link til. ;) ;)

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En supra med mindre spec en min http://www.titanmotorsports.com/900160mph.html har kjør på 8.90sek 260.8km/t men han hadde jo ikke Pokerman da ;) ;) samme f er det.. nå er det 4 timer til avreise til messa i sverige..

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

ti minuter til avreise til Bilsportmessa.. :D

ALT ALT ALT FOR TIDLIG!!!

Tidlig???

Jeg har akkurat vært og spydd, ble litt for full, og i senga ligger det en halvt spansk fonkybigblakcassbahamamamadrama dame med en sinnsyk kropp og fryser..... også sitter jeg her på forumet og skriver:rolleyes:

daaaaaaaaaaamn........ :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider